Друк календарів - це ненав'язлива реклама, що дозволяє організації заявити про себе. Така поліграфія порадує як потенційних клієнтів, так і простих покупців, незалежно від того, чи планують вони купувати ваші товари або користуватися послугами. Важко уявити собі людину, яка відмовиться взяти або відразу ж викине красивий і оригінальний календар. Наша стаття розповість вам про те, які види цих виробів користуються найбільшою популярністю і які способи їх друку застосовуються в сучасних друкарнях.
Календар - вірний друг і помічник, без якого неможливо планувати, керувати, діяти, організовувати і просто існувати. Незважаючи на те, що в наше століття сучасних технологій ці вироби є скрізь (і в мобільному телефоні, і в електронній записній книжці), друк календарів в друкарнях популярності своєї не втрачає.
Основною причиною того, що друк календарів залишається затребуваною, є використання даної продукції в рекламних цілях. Численні дослідження психологів і маркетологів довели, що найкраще людиною сприймається візуальна інформація. Календар, що потрапив в його поле зору, не залишиться без уваги.
Це прекрасний інформаційний канал рекламного характеру і можливість нагадати про себе, порадувати, викликати приємні емоції, бажання продовжити контакт, підняти репутацію організації і т. Д. Паперові календарі виконують три основні функції: показ дати і часу, маркетинг, прикраса офісу або квартири.
Для рекламних цілей можна умовно виділити два формати друку календарів в залежності від планованого тиражу: для промоакцій (великі випуски) і в якості подарунків-рекламоносіїв (менші обсяги). У першому випадку обов'язково наносяться логотип і контактні дані організації.
При виготовленні подібних виробів особливу увагу варто приділити розробці оригінального і стильного дизайну, цікавою обробці. Способами друку, як правило, є офсет і цифра. Цікавим варіантом залучення уваги залишається випуск календарів в фірмовому стилі компанії. Вони краще запам'ятовуються і є прекрасними носіями наочної інформації про підприємство.
Найпопулярнішою і функціональної в Україні на сьогоднішній день є друк квартальних календарів. Квартальні вироби широко використовуються в якості подарунків працівникам бухгалтерії, керівникам середньої ланки, логіста і менеджерам.
Друк перекидних календарів - це в першу чергу створення іміджу компанії. Кожен лист має індивідуальний дизайн, завдяки чому перекидні календарі є більше предметом інтер'єру, ніж інструментом планування.
Подібне виріб доречно в якості подарунка вищому керівництву і власникам бізнесу.
Найекономічніший вид - це друк настінних календарів. Такий виріб складається з одного аркуша з календарної сіткою на рік або півроку. Календарі-плакати, як правило, прикрашають стіни промислових приміщень або квартир, а також підходять в якості подарунків персоналу або як сувеніри на виставках, презентаціях, семінарах.
Це найбільш наочний і близький користувачеві вигляд виробу. Найпопулярніший з них - календар-будиночок, який можна побачити на робочому столі практично у кожного офісного працівника.
Як і плакати, настільні варіанти ідеально підійдуть як подарунок персоналу і колективу клієнта.
Популярність колись забутих кишенькових календарів знову набирає обертів. Його зручно носити в гаманці, сумці або щоденнику. Друк кишенькових календарів - це ефективний спосіб поширення інформації про вашу організацію.
Цифрова технологія друку має на увазі нанесення зображення безпосередньо з електронних носіїв, істотно заощаджуючи при цьому час на виконання замовлення. Найчастіше подібний варіант використовується в переддень Нового року, коли даний вид поліграфії найбільш актуальний, або при виробництві квартальних календарів.
Цей спосіб є одним з найсучасніших. Він незамінний при виконанні оперативних замовлень за демократичними цінами і дозволяє замовити календар з індивідуальним дизайном споживачеві з будь-яким рівнем доходу.
Шовкографія - це старий спосіб друку, який застосовується досить рідко. Його ще називають трафаретним. Даний спосіб дозволяє наносити зображення на папір, картон, скло, дерево, пластик, кераміку і імітувати різні ефекти (оксамит, об'ємна друк, блискітки).
Шовкографія має широке застосування там, де поверхня виробів повинна бути стійка до зовнішніх впливів, наприклад, вивіски, дорожні знаки і т. П.
Офсет дозволяє забезпечити високу якість друку на будь-яких видах паперу і картону. Технологія відмінно відтворює дрібні деталі, добре передає колір і півтони.
Цей метод має на увазі пряме перенесення малюнка, а не дзеркальний, і застосовується для друку тиражів понад 500 штук.
Запорукою майбутнього успіху вашого календаря є творчий підхід до його створення, що включає в себе кілька важливих етапів. Головне для будь-якої поліграфічної продукції - розробка макета, що відповідає всім технологічним вимогам друкарні.
Важливо придумати не тільки креативний варіант, але і те, яким чином він буде втілюватися в життя. Календар, що виглядає на моніторі комп'ютера неймовірно красиво і видовищно, при невдалому виборі сорту паперу або невідповідність макета технологічними можливостями друкарського обладнання в дійсності буде мати непривабливі дефекти (хмарність, полошення, неправильну передачу кольору, несуміщення фарб на тонких елементах і т. П.). Тому пошук відповідного дизайнера-верстальника - це важлива складова, якої не варто нехтувати.
Ця людина повинна бути професіоналом саме поліграфічної верстки. Вам як замовнику необхідно обов'язково переглянути його портфоліо, підкріплене відгуками вдячних клієнтів. Після розробки дизайн-макету переходите до вибору друкарні.
При виготовленні дорогого тиражу, наприклад, перекидних календарів, подбайте про те, щоб замовлення не тільки обійшовся мінімальними витратами, а й був випущений без бракованих виробів і повністю відповідав стандартам якості. Тому при виборі друкарні, щоб зрозуміти, наскільки вона сумлінно, не зайвим буде відвідати її виробничий цех і своїми очима переконатися в наявності необхідного обладнання. Варто звернути увагу на освітлення і чистоту в приміщеннях, відповідним чи належним чином одягнені люди, які там працюють, як і де зберігаються вже готові тиражі і напівфабрикати.
На виробництві повинні працювати системи кондиціонування, опалення і зволоження повітря. Нехай це і непрямі показники, але вони характеризують добробут і професіоналізм друкарні. Перегляньте зразки продукції, що випускається, почитайте відгуки на сторонніх сайтах.
Важливим етапом виробництва календарів, а точніше сказати, першим кроком, є планування бюджету. Саме його величина визначає, який вид вироби і обсяг тиражу буде друкуватися. При невеликому бюджеті зупиніть свій вибір на квартальних або настільних календарях, випущених невеликим тиражем, з використанням для виробництва цифрового методу.
При запланованих високих бюджетах на рекламу ви можете замовити різні варіанти післядрукарської обробки продукції: ламінацію, тиснення, вирубку.
Нехай це задоволення не з дешевих, але зате з таким привабливим виглядом календарі буде шкода викидати навіть після року використання.