Все, що потрібно знати, щоб створити професійну візитку

Візитна картка є найдосконалішим інструментом для роботи з мережею. Незалежно від того, чи ви тільки починаєте свою роботу або маєте покоління старої сімейної справи, ця невелика картка є потужним інструментом зв’язку з клієнтом.

Неважко спроектувати візитну картку з нуля (або з наших шаблонів), яка дійсно вразить своїх клієнтів.

1. Оберіть брендові кольори

Звичайно, у вас вже є кольори бренда. Тут ми маємо намір вибрати, які з них використовувати на візитній картці.

Це включає будь-яку графіку, яку ви хочете включити, також. Якщо ви додаєте фотографічне зображення, спробуйте забезпечити, щоб основний колір доповнив кольори бренда. Наприклад, якщо у вас є туристична агенція, і у вас є блакитний шрифт за стандартом, оберіть морську фотографію, щоб відобразити кольорову тему.

2. Оберіть свій розмір візитної картки

Ми пропонуємо набагато більше, ніж стандартний розмір візитної картки 90х50 мм, 90х55 мм, 85х55! Звичайно, це класика, але чи думали ви про нестандартні розміри?

Є квадратні візитні картки розміром 55 мм х 55 мм, або навіть міні візитні картки, які на половину висоти стандартної.

Якщо ви керуєте креативним бізнесом, подумайте про вибір візитної картки незвичайного розміру. Це допоможе відобразити ваш унікальний стиль бренда та показати своїм клієнтам, що ви хочете реагувати на ваші творчі амбіції з вашим власним брендом.

3. Включіть мінімум інформації

Ваша візитна картка потребує лише найважливішої інформації. Не потрібно робити повні описи, цитати чи щось інше, ніж контактна інформація та назва компанії.

Не забудьте включити ваш веб-сайт, електронну адресу та номер телефону.

Якщо ви хочете, додайте в деяких піктограмах соціальні мережі, щоб показати, на яких платформах вас можливо знайти. Пам'ятайте: менше – значить краще!

Якщо ви хочете відрізнятися, не захаращуючи дизайн візитки, ви завжди можете додати штрихи після друку. Наприклад, тиснення фольгою створює яскраві блискучі відтінки у важливих областях вашого дизайну, наприклад логотипу вашої компанії. Це додає текстуру та інтерес для покращення візитної картки.

4. Створіть розкіш, як можна собі дозволити

Дотик дуже важливий, коли мова йде про маркетингові інструменти. Якщо ваші візитні картки почуваються дешевими, ваші потенційні клієнти можуть думати, що ви не збираєтеся інвестувати в свій бізнес.

Оксамитова матова текстура, яка надається ламінуванням, додасть витонченості і розкоші. А пластикові візитки на золотому чи срібному пластику створять незабутнє враження.

Це все, що потрібно знати, щоб почати розробку професійної візитної картки! Якщо ви хочете, зробити свій власний дизайн, спробуйте наші безкоштовні шаблони дизайну візитної картки, щоб розпочати.