Рекламні листівки і флаєри – види та особливості

Деякі торговельні організації, спеціалізовані магазини і невеликі компанії не можуть або не бажають платити за розміщення інформаційного плаката на білборді або вуличному щиті. Також подібним компаніям буває недоступна зйомка рекламного відеоролика і його розкрутка на телебаченні. У такому випадку доводиться шукати інші, не менш результативні шляхи залучення клієнтів. Одним з найбільш ефективних способів є розповсюдження флаєрів - барвистих, що привертають увагу, листівок. У нашій статті мова піде про те, як і де можна замовити рекламні листівки, скільки це буде коштувати, який вид флаєра краще вибрати.

Замовити рекламні листівки та привернути клієнтів

Рекламна листівка зазвичай друкується на папері формату А5 і містить інформацію про товари, послуги, зниження продажної вартості товару (знижки), акції, які стимулюють попит на продукцію і приваблюють покупців. Головна її мета - реалізація товару або послуги.

Друк листівок на замовлення

Іміджева рекламна листівка спрямована на інформування населення про появу на ринку нової компанії або підприємства, впізнавання торгової марки. Такий рекламний хід необхідний для формування у споживачів позитивних уявлень про фірму і виробленої нею продукції. Найчастіше ці поліграфічні вироби виглядають дуже барвисто і помітно, поєднують яскраві зображення і логотипи підприємств, фірмові знаки, рекламні слогани і т. д.

Організація або підприємець може реалізувати будь-яку фантазію і замовити рекламні листівки будь-якої форми і змісту. Такі рекламно-інформаційні, матеріали в більшості випадків поширюють по поштових скриньках, розклеюють на зупинках і рекламних стендах, роздають в руки перехожим.

Виготовлення листівок та флаєрів у друкарні: види

  • Супутні товару листівки. Листівка вкладається в упаковку придбаного товару або видається на касі разом з чеком. Такий флаєр має рекламну спрямованість, а його мета - інформувати споживача про знижки, акції або маркетингові заходи.
  • Листівки для пред'явлення. Така листівка містить інформацію про надану знижки або бонус при купівлі товару або користуванні послугою. До подібного рекламного матеріалу клієнти ставляться серйозно, зберігають купон, щоб в подальшому отримати фінансову вигоду.
  • Листівки-запрошення. Їх мета - оповіщення населення про який-небудь запланований захід, запрошення на нього. Це може бути відкриття нової торгової точки, розпродаж, презентація і т. Д. Такі листівки можна знайти на столиках кафе і ресторанів, в поштових скриньках або отримати на вулиці.
  • Листівки-оголошення, що клеються. Подібний рекламний формат ми часто бачимо на зупинках, біля входу в під'їзд, в ліфтах, на рекламних щитах і ліхтарних стовпах. Листівки націлені на масове охоплення аудиторії і ефективні в місцях з великою прохідністю людей. Важливо пам'ятати, що рекламно-інформаційні матеріали можна розвішувати тільки в спеціально відведених для цього місцях з дозволу державних органів влади або власників приміщень.
  • Листівки для масової роздачі. Відносяться до найпоширенішого способу просування товарів і послуг, можуть містити будь-яку рекламну інформацію. Їх роздають у місцях великого скупчення людей: у метро, ​​на людній вулиці, біля входу в торгівельні центри, на вокзалах.

Цифрова друкарня VPM-Поліграф займається виготовленням всіх видів листівок. Визначитися з вибором та розрахувати ціну на друк листівок вам допоможе наш менеджер.