Рекламні купони: як змусити їх працювати на збільшення прибутку

Купоном або флаєром називається листівка, яка гарантує споживачеві отримання знижки на товари або послуги компанії або інші привілеї. Рекламний купон вже давно став одним з основних елементів просування послуг компаній. Як бонус, пропонований в листівках, зазвичай використовуються знижки, а також невеликі подарунки. Однак ефективність рекламних купонів може бути різною в залежності від правильності їх застосування. У цій статті ви дізнаєтеся про те, як максимально ефективно використовувати можливості рекламних купонів.

Як виготовити ефективні рекламні купони

Найбільш популярним різновидом купонів вважаються дисконтні, що пропонують споживачам знижку на товари або послуги. Їх варто використовувати для просування свого бізнесу з кількох причин:

  • такі рекламні купони дозволяють швидко захопити певний обсяг ринку;
  • вони привертають увагу до вашого продукту;
  • вони є засобом встановлення контакту з аудиторією і залучення нових покупців;
  • вони підштовхують споживачів до того, щоб спробувати рекламований продукт.

Результати досліджень говорять про те, що молодим фірмам до 65% запущених купонів можуть принести нових клієнтів, а більш відомим компаніям - до 50%.

Рекламні купони повинні включати такі складові:

  • Пропозиція.

ЇЇ потрібно сформулювати максимально чітко і зрозуміло. Клієнт повинен зрозуміти, який товар ви пропонуєте, тобто мати відомості про його зовнішні, функціональні і інші характеристики.

  • Ілюстрація.

Підвищити рекламний ефект допоможе розміщення на купоні зображень. Фотографія дасть споживачам краще уявлення про те, який товар ви пропонуєте, і чи хочуть вони його придбати.

  • Заголовок.

Заголовок повинен бути лаконічним і привабливим. У ньому повторюється інформація з пропозиції, пов'язана з можливими вигодами для покупця.

  • Цінність.

Щоб реклама спрацювала, потрібно запропонувати серйозну знижку, яка дійсно могла б зацікавити покупців.

  • Термін дії.

На рекламному купоні обов'язково повинен бути вказаний термін дії акції, про яку в ньому йдеться. Це необхідно навіть з точки зору законодавства. З точки зору реклами тимчасові обмеження не менш важливі. Якщо їх немає, більшість одержувачів відкладуть похід в магазин на потім, а потім і зовсім забудуть про те, що збиралися його відвідати. Тимчасові рамки вказуються в центрі або у верхній частині флаєра.

  • Продукт.

Щоб уникнути непорозумінь, надрукуйте на купоні точне найменування товару, який можна купити зі знижкою.

  • Розташування.

Якщо рекламне оголошення друкується на папері, купон розміщують в нижній частині листа, зазвичай справа.

  • Формат.

Стандартний купон має розмір 15х5 см. Помилково займати купоном половину смуги. Можливо, це зробить його більш помітним, але його використання стане незручним. Невеликий розмір виправданий тому, що так його буде зручно вирізати і покласти в гаманець. Тому навіть якщо ви робите велике рекламне оголошення, відведіть для флаєра невеликий простір усередині нього.

  • QR-код.

Він зазвичай друкується в правому нижньому кутку.

Купон відокремлюють від решти оголошення штрихпунктирною лінією. Для більшої наочності на ній зображуються ножиці, що вирізують флаєр. Дуже важливо, щоб рекламний текст був читабельним. Не варто набирати весь текст великими літерами. Також краще віддати перевагу рубаному шрифту, шрифт із зарубками - він більш приємний для очей. На купоні не повинно бути занадто багато тексту. Уникайте також великої різноманітності шрифтів: двох-трьох різновидів буде досить.

Зазвичай рекламні оголошення поміщають внизу смуги. Рекламні купони, розташовані в кутку сторінки, використовуються набагато частіше, тому що їх набагато простіше вирізати. Якщо ж розташувати рекламу посередині сторінки, висока ймовірність, що читачам не захочеться возитися з вирізанням.

Щоб привернути увагу до своєї реклами, можна експериментувати з формою. Наприклад, зробити купон не прямокутним, а трикутним або круглим. Суть при цьому не змінюється, проте незвичайні фігури посприяють тому, щоб ваше оголошення помітили.

Назвіть рекламний купон по-іншому. Ця назва саме по собі відштовхує деяких людей. Може бути, їм більше буде до душі подарунковий сертифікат.

Доведено, що значок або напис, що закликає зателефонувати в компанію, підвищує кількість відгуків на рекламу.

Чим наочніше ви покажете вигоду покупця, тим краще. Однієї вказівки знижки в процентах зазвичай буває мало. Додатково можна написати стару і нову ціну, щоб різниця була очевидна.

Цифрова друкарня VPM-Поліграф друкує купони та флаєри будь-якої форми і розміру, а чітке зображення та вдалий дизайн допоможуть вам привернути увагу якнайбільшої кількості людей.