Поради щодо розробки дизайну меню

Незалежно від того, чи є у вас кафе швидкого харчування або вишуканий ресторан, ваш заклад повинен мати хороше меню. Звичайно, ми не просто говоримо про їжу: як виглядає ваше меню, це життєво важливий елемент, який допомагає вашим клієнтам зробити найприємніші рішення дня.

Добре сплановане меню навіть може гарантувати, що клієнти витратять більше, ніж вони планували! Наприклад, приємне меню з пропозиціями 3 за ціною 2 або з годинами знижок може підвищити ваш прибуток. Це насправді так просто.

Ось наші поради щодо створення спокусливого меню для вашого ресторану:

1. Використовуйте голодні кольори

Вони існують! Кольорова психологія - це цікава область досліджень. Наприклад, Twitter, LinkedIn та Facebook є синіми, тому що це найбільш общинний колір. Ресторани швидкого харчування використовують яскраві кольори, такі як червоний, щоб злегка пришвидшити вас і створити почуття нагальної потреби - так що ви не втомитеся на своїх пластмасових сидіннях. Червоний також стимулює апетит, робить вас голодним, перш ніж навіть подумаєте про замовлення.

Голодні кольори - це ті, які стимулюють апетит, що робить їх ідеальними для виділення важливих елементів вашого меню. Наприклад, якщо ви хочете накласти акцент на салат, виділіть його зеленим, щоб стимулювати апетит читача. Інші кольори - бірюзовий, апельсиновий, жовтий. Ці кольори дозволяють людям почувати себе щасливими, розслабленими та відкритими для пропозицій - наприклад, купувати ці смажені картоплини!

Виберіть один або два кольори, щоб переконатися, що ваш дизайн меню залишається гладким і професійним. Мінімальна палітра - це чудовий спосіб принести брендинг і згуртованість до вашого меню таким чином, щоб воно працювало, а ваші клієнти читали його.

2. Простота і простір

Незважаючи на те, що меню дає великий вибір, це фактично ускладнює прийняття такого рішення. Чим довше потрібно буде прочитати меню, тим більш голодний і менш задоволений буде ваш клієнт.

Спробуйте мінімізувати вибір, доступний для кожного розділу, і ви надасте своїм відвідувачам змогу смачно поїсти. Можливість прийняття швидкого рішення робить більш позитивний досвід для голодних клієнтів, і їм не треба витрачати століття, намагаючись вибрати з безлічі варіантів.

Відображайте цю простоту у вашому дизайні: мінімальні зображення, чисті лінії та прості чіткі шрифти - це все найкращі способи виділення вашого меню.

3. Очистіть розділи

При проектуванні свого меню подумайте про те, як вам подобається читати, і подумайте, як ваше око рухається над сторінкою. Незалежно від того, чи вирішили ви створити двостороннє меню A4 або трикутну листівку, переконайтеся, що потік кожного розділу має сенс у тому, як ви звичайно переглядаєте меню.

Подумайте про те, що б ви замовили разом: картопля з куркою на грилі, наприклад, або каву з  десертом. Створіть чіткі розділи, які можна легко знайти за допомогою заголовків.

Зробіть також пропозиції: використовуйте елементи графічного дизайну, щоб виділити ідеальні пари. Якщо ви думаєте, що певне вино піде добре з рибною стравою, скажіть це.

4. Розглянемо складене меню

Якщо ви вирішили зробити складене меню, не забувайте враховувати це. Будь-які фотографії, графічні зображення або текст можуть загубитися, якщо ви розмістите їх на складці.

Окрім того, більшість текстів, що містяться в одному меню, можуть спричинити стиснення: складене меню - це чудова можливість створювати чіткі розділи без переходу на наступну сторінку.

 5. Використовуйте зображення

Фото смачної їжі може працювати дуже добре для стимуляції апетиту. Виберіть пару найкращих, найрепрезентативніших страв та додайте їх фотографії у своє меню.

6. Використовуйте чіткий шрифт

 Навіть якщо ви ресторан, який спеціалізується на днях народження дитини, намагайтеся уникати " фігурних шрифтів. Меню має бути простим та швидким для читання, тому розгляньте можливість використання простих шрифтів, щоб кожен міг поглянути на ваше меню та прийняти рішення через кілька секунд.

Те саме стосується кольору вашого шрифту: деякі кольори, такі як червоний, важче читати. Забезпечте як можна більше клієнтів, використовуючи колір (наприклад, чорний або темно-коричневий). Їх легко читати - замість голографічних елементів можна включити ваші голодні кольори!

Користуйтеся нашими порадами або замовляйте розробку дизайну, і ми все зробимо за вас.