На перший погляд, відповідь на питання щодо того, для чого може знадобитися друк візиток оптом, може здатися очевидним. Для багатьох це можливість не писати по кілька разів на дню свої контактні дані ручкою на листку паперу. До того ж це зовсім не солідно. Проте це не розкриває суть візитки і її потенціал, хоча саме вона бере участь у створенні ділового образу компанії або окремої людини.
Під час покупки візиток оптом необхідно враховувати те, що вони є ефективним інструментом маркетингу. Якщо мова йде про спілкування неформальне, то особливих вимог до даного аксесуару не пред'являється. Інша справа, коли робиться замовлення на візитки оптом, які планується використовувати в професійній діяльності, оскільки вони повинні бути виконані з урахуванням певних правил. Для того щоб уникнути багатьох помилок в розробці дизайну, підвищити їх ефектність, необхідно дотримуватися всі тонкощі технології виробництва.
Коли справа стосується візитки, розмір грає досить велике значення.
Стандартний розмір будь-якої візитниці або органайзера становить 9х5 см з допустимим відхиленням на кілька міліметрів в більшу сторону. Можна замовити картки, що мають нестандартний розмір і форму. Однак це хоч і вразить оточуючих, проте користуватися ними буде навряд чи зручно ні самому власнику, ні партнерам, для яких вона призначена.
В даному випадку якихось правил або обмежень немає. Все залежить від фінансових можливостей того, хто планує замовити візитки, а також його бажання виділитися. Вони можуть бути виготовлені з пластику, дерева, кольорових металів або карбону.
Хоча це більшою мірою відноситься до випуску ексклюзивних візиток одиничного тиражу, якими буде користуватися обмежене коло осіб. В якості основного матеріалу, що використовується для виготовлення, все також виступає папір або картон. Однак і в цьому випадку надається величезний вибір. Це може бути крейдований папір з щільністю 200-300 г / кв. м. (менше використовувати не рекомендується через швидке зношення), а також картон з латексним напиленням TouchCover. Не меншою популярністю користується матовий і глянсовий папір, а також фактурний. Нерідко використовується обробка з тисненням фольгою для металевого блиску.
З одного боку може здатися, що відносно дизайну можна в повній мірі проявити власну фантазію.
Однак не варто забувати про те, що дизайнер це не художник і не інженер, отже, дизайн візитки повинен бути ергономічним і відповідати вимогам ділового етикету. Не варто розміщувати на ній занадто велику кількість інформації щодо послуг, що надаються або ж схему проїзду. Такий варіант допустимий виключно щодо корпоративних карток, призначених для реклами. До того ж картки з інформацією з обох сторін, та ще й на декількох мовах, можуть допомогти заощадити частину коштів на папері, однак якщо подивитися з точки зору ділової етики, то це неприпустимо. Для іноземних партнерів необхідно закликати окремий тираж візиток. Крім того, при створенні карток необхідно дотримуватися загальноприйнятих вимог щодо шрифту (тип і розмір), контрастності, розміщення інформації та т. д.
На самому останньому етапі розробки дизайну візитки клієнту дається на вибір два варіанти друку текстової або графічної інформації.
Найчастіше використовується цифровий друк, шовкографія і офсет. Факторами, що впливають на вибір в даному випадку, є тираж візиток, якість паперу, кількість використовуваних кольорів, терміновість замовлення і масштаб зображень. Найекономічнішим, простим і швидким способом є цифровий, однак вирішувати, який саме використовувати, слід тільки після консультації з фахівцем, враховуючи вищезазначені чинники. Досить часто при оформленні візитки застосовується тиснення фольгою, зворотний або прямий конгрев та ін.
Навіть незважаючи на те, що візитна картка відноситься до витратних матеріалів, від того наскільки вона професійно і якісно зроблена, залежить дуже багато чого. Напевно, кожен при передачі її потенційному клієнту або ж партнеру сподівається на те, що вона займе гідне місце в його візитниці.