Друк вітальних листівок

Друк вітальних листівок

Кожна річ має свою історію появи. Візьмемо, наприклад, такий простий виріб, як листівка. Її виникнення було продиктовано суто практичними міркуваннями, але й в даний час вона не втратила свого значення і залишається одним із способів передачі інформації, хоча і не може змагатися з електронною поштою. Роль вітальної листівки трохи змінилася. Зараз вона виступає в якості святкового атрибуту і служить засобом передачі емоцій. Коли і як почався друк листівок, якими технологіями сьогодні користуються дизайнери, розповімо в цій статті.

Як з'явилася традиція дарувати листівки

Назва «листівка» означає «відкритий лист», адже вона вручалася незапечатана. А ще одне її ім'я, яке було прийнято в кінці XIX - початку ХХ століття, - «артистична картка», і пояснює, що на цьому виробі було зображення, створене художником. Що стосується дати народження листівки, неможливо назвати якийсь конкретний день календаря. Таке буває, коли в голову різним людям приходять схожі ідеї. Процес розвивався тривало, по декількох лініях, до того моменту, як з'явився звичний для нас образ листівки.

Ще на початку XIX століття англійці почали використовувати особливі картки для привітань з Великоднем, Різдвом або Днем святого Патрика. Це не завжди відбувалося за допомогою пошти, але вони були саме «відкритими листами». Тому їх вже можна назвати листівками. На Різдво 1795 року випустили першу серію виробів, малюнки до яких виконав англійський художник Добсон. Мабуть, ідея так сподобалася людям, що через п'ять років листівки стали так само популярні, як і поштовий папір.

В даний час яких тільки не зустрінеш в магазинах виробів самого оригінального дизайну, виконаних в різних техніках! Люди звикли до різноманітності, і їх важко здивувати об'ємними, рельєфними і навіть музичними варіантами. Зараз від дизайнерів потрібно розробляти і виробляти унікальні зразки листівок.

Який папір для друку листівок користується найбільшим попитом

На сьогоднішній день листівкою вважається поліграфічна картка, за допомогою якої можна інформувати або привітати адресата. Існує друк різних форматів і розмірів. Наприклад, виробництво листівок А4 або формату конверта А5, А6, а також європейський тип - розмір 100х210 мм. Для друку використовують офсет, папір підвищеної жорсткості, картон і щільний папір 250-300 г/м2.

В основному для виробництва листівок на замовлення застосовується як білий, так і кольоровий папір, але можна взяти і картон, фольгу, папір для упаковки будь-якої фактури. Досить часто використовують декоративний варіант. У спеціалізованих компаніях віддають перевагу крейдованому і дизайнерському.

Дизайнерським називають такий вид паперу або картону, який відрізняється унікальністю, особливим малюнком, структурою або властивостями, що додають ексклюзивності цієї продукції.

У даного паперу може бути незвичайна текстура або покриття, що забезпечує особливі тактильні якості. Є види, які приємні на дотик, а є ті, у яких поверхня перламутрова або має металевий блиск. Сьогодні художники і дизайнери можуть вибирати з величезного асортименту. Окремий вид - друк листівок зі своїм зображенням.

Картон для поліграфічних цілей - це щільний папір, крейдований з одного або обох сторін. Розрізняють сорти щільністю 150, 200, 230, 250, 300 і 320 г / м2. Щільний картон необхідний для друку листівок, які будуть стійкі до деформації і інших зовнішніх впливів.

Крейдований вид паперу виходить при нанесенні шару, що складається з клею і пігменту. Можна отримати глянсову або матову поверхню. Щільність такого матеріалу може бути від 70 до 300 г / м2. Крейдований папір часто застосовують для виготовлення вітальної продукції.

Макет і формат листівок для друку

Сучасну листівку слід розглядати не тільки як продукт поліграфії, а й як виріб, що має художню цінність, яку виконано за допомогою унікальної графіки і декоративних елементів. Команда художників, дизайнерів і верстальників трудиться над макетом майбутньої картки, відповідним заданій темі і призначенням. Основою для дизайну служать ілюстрації, малюнки, фотографії, репродукції, карикатури, колажі та інше.

Нові шрифти, орнаменти і текст є додатковими елементами. У якийсь момент роботи над макетом приймається рішення про розмір листівки і про наявність чи відсутність фальца для зручності складання. Фальцювання зазвичай роблять в одному місці, посередині довгої сторони.

Найчастіше друк виконують в наступних форматах:

• «Класика» 148x210 мм (в розкритому вигляді 297х210 мм).

• «Євро» 200х100 мм (в розкритому вигляді 200х200 мм).

• «FlyCards» 105х146 мм в одну сторінку.

• Стандартні розміри А4, А5 і А6 зі складанням посередині і без нього.

Іноді виробляють друк малим тиражем листівок з нестандартним форматом, а також із застосуванням об'ємних елементів.

Особливості цифрового друку листівок

Сучасний цифровий спосіб виробництва розширює можливості поліграфії. Технології дозволяють якісно поліпшити друк листівок на картоні і папері, створити серії яскравих і барвистих вітальних карток, що радують око і піднімають настрій. Крім того, завдяки цифровому методу стає можливим терміновий випуск, особливо по готовому макету.

Найпопулярнішим є варіант цифрового повнокольорового друку. Ще привабливіше листівки можуть стати після ламінування, лакування, вирубки або інших способів обробки.

Особисто оформлені і підписані картки мають особливу енергетику і цінність для адресата. Корпоративні листівки з логотипом служать нагадуванням про вашу компанію і є частиною бренду. У рекламних цілях можна використовувати вироби, оформлені у фірмовому стилі, і таким чином дати потенційним клієнтам інформацію про те, чим ви займаєтеся, повідомити про акцію або новинки.

Переваги цифрового типу друку:

• Можлива персоналізація, тобто можна створити унікальні картки, призначені для конкретної людини.

• Малі тиражі мають низьку вартість, тому друком листівок на замовлення можуть скористатися компанії будь-якого рівня і навіть звичайні люди.

• Дуже важливо, що можна вносити зміни в макет під час виробництва партії, так як в даному випадку немає постійної друкованої форми. Це дозволяє економити і гроші, і час.

• Можливий терміновий друк листівок.

• Можна використовувати різні види паперу і створювати незвичайні і якісні варіанти продукції.

Коли застосовується офсетний друк листівок

Друк тиражу вітальних карток і запрошень виконується перед святковими днями, корпоративними заходами, презентаціями та рекламними кампаніями. Для цих цілей краще підходить офсетний спосіб виробництва.

Офсетний друк може передати на відбитку приголомшливу глибину кольорів і відтінків. Її головна перевага - висока чіткість зображення. Офсетний спосіб вигідно використовувати для великих партій листівок, а для невеликого замовлення такий друк виявиться дорожче, так як в остаточну вартість завжди включають витрати на допечатні роботи.

Оптимальним є тираж 500-1000 штук. В даному випадку вартість одного виробу прямо залежить від кількості виготовлених примірників. Чим більше тираж, тим нижче ціна за один відбиток.

Вартість листівки, видрукуваної офсетним способом, складається з наступних чинників:

• ціна на папір або картон в залежності від товщини;

• багатобарвність, так як повнокольоровий друк в рази дорожче одноколірного;

• застосування додаткових видів обробки: вирубки, біговки, підбору і т. Д.

Для того, щоб створити унікальну листівку з привітаннями до свят, зверніться в нашу цифрову друкарню VPM-Поліграф.