Друк меню ресторану

Як друк меню ресторану змушує замовляти страви

Добре продумане меню може бути неймовірно потужним маркетинговим інструментом. Як і будь-який інший друкований продукт, ваше меню має описувати особистість і цінності вашого ресторану в своєму дизайні, а також детально розповідати про кожного з ваших продуктів і спонукати ваших клієнтів вибирати кращі і найбільш вигідні варіанти. Ми розглянули психологію дизайну і друку меню, щоб дізнатися, як зібрати успішне меню і надихнути своїх клієнтів на покупку ще ...

Колір меню

Кольори, які використовуються при друку меню, можуть справити велике враження на клієнта. Наприклад, червоний колір можна використовувати для стимуляції апетиту, а зелений колір можна пов'язати зі здоровим харчуванням. Хоча ваш брендинг може вже мати колірну схему, було б корисно розглянути емоційний вплив цих кольорів і проаналізувати, як вони будуть працювати в друкованому меню.

Колір також можна використовувати, щоб виділити конкретне блюдо, яке ви хотіли б просувати або згрупувати вибір страв разом. Можливо, у вас є вегетаріанська або здорова секція у вашому меню, це можна легко ідентифікувати з клієнтом, виділивши зеленим кольором.

Друк меню

Як обговорювалося в наших попередніх статтях, шрифт, який ви використовуєте в своїх маркетингових матеріалах, може багато що сказати про те, як ви працюєте. Шрифт, який використовується в вашому дизайні меню, повинен відповідати вашим іншим маркетинговим матеріалами і повинен пропонувати тип атмосфери і продуктів, які можуть очікувати ваші клієнти. Зверніть увагу, що деякі шрифти пропонують відмінні характеристики.

Також важливо переконатися, що ваше меню легко читається. Надмірно стилізований напис може відволікати від самого блюда і ускладнює розуміння вашого замовника того, що він замовляє. Вибирайте простий, шрифт, що легко читається для страв і експериментуйте з більш стилізованими написами в ваших заголовках.

Складне меню

Макет меню може допомогти привернути увагу вашого клієнта на сторінку, полегшуючи їх вибір і привертаючи увагу до вашої фірмової страви. Взагалі кажучи, при поданні меню ми не будемо читати кожен варіант зверху вниз, замість цього ми швидко переглядаємо сторінку, перш ніж повернутися до більш докладного розгляду. Ми можемо ідентифікувати заголовки в первісному скануванні, наприклад. «Гамбургери, салати, піци», а потім повернутися з невизначеним уявленням про те, що ми хотіли б замовити.

Вивчення типового руху очей над меню показало, що ми спочатку дивимося в центр меню, потім у верхній правий кут, поперек вліво, а потім по діагоналі вниз. Отже, центр меню сканується більше одного разу. Корисно розглянути це рух очей, викладаючи своє меню і звертаючи увагу на певні страви. Ви також можете відвести погляд від цього звичайного руху, підкресливши деякі розділи або страви великим шрифтом або чітким кольором.

На додаток до цього, дослідження показують, що люди можуть більш точно пригадати перший і останній пункт у списку - це називається ефектом послідовної позиції. Тому розміщення ваших найприбутковіших страв в першому і останньому місцях, які ваш клієнт буде дивитися, може допомогти їм замислитися.

Ціноутворення

Стратегія ціноутворення - це мистецтво саме по собі, і діапазон цін, який ви вибираєте для своїх страв, повинен мати відношення як до ринку, на який ви орієнтуєтеся, так і до якості продуктів, які ви пропонуєте. Однак відображення певного блюда в вашому друкованому меню за вищою ціною, ніж решта, може привести до того, що клієнти будуть розглядати його як розкішний варіант. Клієнти, які святкують або хочуть побалувати себе, часто вибирають або пропонують більш дорогі страви. На додаток до більш високою ціною ви можете зробити цей варіант відмінним для них з докладним описом і контрастним кольором або контуром.

Вибір

Багато меню тепер вважають за краще давати менше варіантів, щоб не виходити за межі сприйняття своїх клієнтів. Коли нам дається багато варіантів, ми часто відчуваємо збентеження і намагаємося прийняти рішення. Це може бути засноване на психологічній теорії «Парадокс вибору», в якій йдеться про те, що чим більший вибір, з яким ми стикаємося, тим більш тривожним ми себе почуваємо. Тому, якщо ми хочемо, щоб наші клієнти відчували себе розслабленими і швидко приймали рішення, ми повинні бути обережні, щоб не переборщити з варіантами. Однак, якщо у вас занадто мало варіантів, ми не зможемо знайти той варіант, який нам потрібен. Як правило, велике меню повинно визначати пріоритетність якості за кількістю.

Матеріал меню

Меню, яке відчувається щільним в руках вашого клієнта, змусить їх підсвідомо зробити висновки про ресторан - їжу, якість і загальний досвід. Тому уважно вивчіть наш вибір паперу для меню. Можливо, ви починаєте як ресторан швидкого харчування, де клієнти не очікують розкішного меню. Однак, якщо ваш ресторан вищого класу, високоякісний папір є обов’язковим. Можливо, ви захочете замовити ламіноване меню, щоб продовжити його термін служби. У будь-якому випадку, друк меню на хорошому щільному папері не буде зайвим.

Використовуйте основні правила друку меню - використовуйте відповідний шрифт, колір і розмір відповідно до вашого бренду. В цілому, відмінне меню покаже, хто ви, як компанія, виступаючи в якості вітрини, щоб спокусити вашого клієнта своїми смачними стравами. Подумайте про свій макет і колірну гаму, і ви можете побачити великий ріст продажів вашої фірмової страви. Ми сподіваємося, що цей пост в блозі дав вам деяке керівництво і натхнення в тому, як створити меню для власного ресторану. А ми зможемо надрукувати меню високої якості, яке допоможе в розвитку вашого бізнесу.