Друк двосторонніх візиток: що розмістити на зворотному боці?

Надрукувати візитки легко (особливо в нашій друкарні в Рівному), складно буває розробити саму ідею. І деколи справа навіть не в дизайні. Наприклад, один із стародавніх приводів міжусобиць між маркетологами, піарниками і іншого виду маркетологами - зворотний бік. Ну, з лицьовою стороною візитки ще більш-менш все зрозуміло - тут контактна інформація в тій або іншій кількості (хтось вважає важливим залишити тільки ім'я і мобільний телефон, хтось щедрий і готовий поділитися всіма способами зв'язку, які сам про себе знає ), а ось оборот таїть в собі багато спокус, а саме:

  • Залишити порожнім і чистим (друк односторонніх візиток).
  • Розмістити логотип компанії.
  • Розмістити частину контактної інформації, яка не вмістилася на лицьовій стороні.
  • Розмістити ту ж саму інформацію англійською мовою.
  • Розмістити комерційну пропозицію - інформацію про товари і послуги.
  • Надрукувати карту проїзду.
  • Зробити оборот декоративним (смужки, орнамент і т.п.).
  • Розмістити слоган компанії або яку-небудь велику цитату «в тему».

Деякі клієнти примудряються вмістити відразу кілька перерахованих варіантів (знімаємо капелюха перед винахідливими дизайнерами).

Крос-маркетинг. Мабуть, саме оригінальне рішення з усіх. Коли на одній стороні розміщується інформація про одну компанію, на інший - інформація про компанію з суміжним продуктом.

В цілому всі ці підходи можна розділити на п'ять основних войовничих течій:

  1. «Щоб було строго за правилами (приберіть круглу дужку з телефону - вона створює ефект несерйозності)»,
  2. «Щоб нас точно знайшли (100%, без варіантів, і стрілку на фото шлагбаума накреслив)»,
  3. «Щоб було гарненько (а ось тут ми УФ-лаком бризнемо, прямо поверх тиснення, і логотип побільше, будь ласка)»,
  4. «Щоб сучасно і модно (бороду нам намалюйте, і папір зістарте як-небудь)»,
  5. «Нам потрібні візитки терміново».

Аргументація при вирішенні даного питання зазвичай буває такою:

«Використовувати обидві сторони візитки як носія інформації - моветон». Можливо, в цьому є здорова думка.

«Одна зі сторін повинна залишитися чистою, щоб на ній можна було зробити будь-який запис». Розумно, але на ділі не так часто зустрічається. Якщо на візитці є необхідна інформація - писати на ній не доведеться. А телефон прекрасної незнайомки і список покупок на вечір навряд чи бажаний для вас контент в даному випадку.

«Головне - це практичність. Чим більше інформації отримає клієнт, тим простіше йому буде з нами працювати ». Як правило, це підхід невеликих компаній, які почали просувати бізнес відносно недавно. В цілому, в якихось галузях такий посил виправданий, але іноді подібний концепт вже дуже сильно губить естетичну складову і створює ефект «дешевизни» і відсутності смаку.

«Все повинно виглядати дорого. У тому числі «виворіт» ». Звичайно, якщо ви займаєтеся просуванням продукції або послуг категорії люкс, візитки повинні відповідати рівню. Але треба пам'ятати, що уявлення про «дорогий» дизайн у різних категорій клієнтів відрізняється. Для когось це тиснення золотою фольгою, а для кого-то ч/б візитки на білому тач кавер з мінімумом тексту.

«Головне - оригінальність і сучасний дизайн». Теж хороший концепт, особливо, якщо ви працюєте в IT-компанії і взагалі, якщо цільова аудиторія молоді люди середнього класу. Тут завдання - здивувати і вразити. Але в такому випадку - чи ідея повинна бути дійсно неординарною або все ж необхідно пам'ятати і про практичну стороні. Як говорив Клод Кларенс Хопкінс: «Люди не купують у клоунів».

У підсумку висновок напрошується наступний: візитна картка (в тому числі її зворотний бік) повинна відповідати трьом основним вимогам:

  • Загальної концепції бренду. Все ж краще, якщо у всіх рекламно-презентаційних матеріалах простежується єдиний стиль і підхід.
  • Уявленням про прекрасне вашої цільової аудиторії. Якщо ваш бізнес орієнтований відразу на кілька різних груп, можна спробувати зробити різні візитки для різних випадків життя.
  • Загальними правилами сприйняття візуальної інформації. Все-таки ми всі бажаємо нашим клієнтам добра - здорового зору і психіки. Давайте дбати про те, щоб їм було зручно працювати з нашими друкованими матеріалами. Як саме про це можна подбати, читайте в нашому блозі.

А заповнювати зворотний бік (друк двосторонніх візиток) або залишити її для проб пера клієнта - справа другорядна.