Надрукувати візитки легко (особливо в нашій друкарні в Рівному), складно буває розробити саму ідею. І деколи справа навіть не в дизайні. Наприклад, один із стародавніх приводів міжусобиць між маркетологами, піарниками і іншого виду маркетологами - зворотний бік. Ну, з лицьовою стороною візитки ще більш-менш все зрозуміло - тут контактна інформація в тій або іншій кількості (хтось вважає важливим залишити тільки ім'я і мобільний телефон, хтось щедрий і готовий поділитися всіма способами зв'язку, які сам про себе знає ), а ось оборот таїть в собі багато спокус, а саме:
Деякі клієнти примудряються вмістити відразу кілька перерахованих варіантів (знімаємо капелюха перед винахідливими дизайнерами).
Крос-маркетинг. Мабуть, саме оригінальне рішення з усіх. Коли на одній стороні розміщується інформація про одну компанію, на інший - інформація про компанію з суміжним продуктом.
В цілому всі ці підходи можна розділити на п'ять основних войовничих течій:
Аргументація при вирішенні даного питання зазвичай буває такою:
«Використовувати обидві сторони візитки як носія інформації - моветон». Можливо, в цьому є здорова думка.
«Одна зі сторін повинна залишитися чистою, щоб на ній можна було зробити будь-який запис». Розумно, але на ділі не так часто зустрічається. Якщо на візитці є необхідна інформація - писати на ній не доведеться. А телефон прекрасної незнайомки і список покупок на вечір навряд чи бажаний для вас контент в даному випадку.
«Головне - це практичність. Чим більше інформації отримає клієнт, тим простіше йому буде з нами працювати ». Як правило, це підхід невеликих компаній, які почали просувати бізнес відносно недавно. В цілому, в якихось галузях такий посил виправданий, але іноді подібний концепт вже дуже сильно губить естетичну складову і створює ефект «дешевизни» і відсутності смаку.
«Все повинно виглядати дорого. У тому числі «виворіт» ». Звичайно, якщо ви займаєтеся просуванням продукції або послуг категорії люкс, візитки повинні відповідати рівню. Але треба пам'ятати, що уявлення про «дорогий» дизайн у різних категорій клієнтів відрізняється. Для когось це тиснення золотою фольгою, а для кого-то ч/б візитки на білому тач кавер з мінімумом тексту.
«Головне - оригінальність і сучасний дизайн». Теж хороший концепт, особливо, якщо ви працюєте в IT-компанії і взагалі, якщо цільова аудиторія молоді люди середнього класу. Тут завдання - здивувати і вразити. Але в такому випадку - чи ідея повинна бути дійсно неординарною або все ж необхідно пам'ятати і про практичну стороні. Як говорив Клод Кларенс Хопкінс: «Люди не купують у клоунів».
У підсумку висновок напрошується наступний: візитна картка (в тому числі її зворотний бік) повинна відповідати трьом основним вимогам:
А заповнювати зворотний бік (друк двосторонніх візиток) або залишити її для проб пера клієнта - справа другорядна.