Цифровий друк листівок: використання нових технологій при підготовці рекламної кампанії
Реклама - двигун торгівлі, а рекламних площ зараз величезна кількість. Ціновий розкид теж великий. Але далеко не всі власники бізнесу можуть дозволити собі просування на радіо або оренду білборда. Зате будь-яка фірма може замовити друк і поширення таких маркетингових матеріалів, як листівки. Що таке цифровий друк листівок, ми розповімо вам далі.
Переваги та недоліки цифрового друку листівок
Листівка - це яскравий поліграфічний виріб з паперу формату А5 (рідше А6), що містить інформацію про товар, акції чи послуги, яка розповсюджується з метою залучення покупців або клієнтів.
Флаєри (так їх ще називають) можуть бути різної форми, кольору, дизайну та наповнення. Ці параметри залежать від цілей бізнесу, що просувається і побажань власника. Подібні друковані матеріали найчастіше вручають в руки перехожим або розсилають поштою, клеять на стенди, рідше підкладають під склоочисники автомобілів на парковках.
Листівка як рекламний інструмент має багато плюсів:
- Низька вартість. Доступний засіб просування для будь-якого сегменту бізнесу. Але будьте обережні, перш ніж вибрати найдешевший варіант. Переконайтеся в компетентності рекламного агентства-виконавця, подивіться портфоліо готових робіт.
- Доступність. Цифровий друк листівок можна здійснити самостійно на лазерному принтері в домашніх умовах. Але замовляти в поліграфії все ж зручніше. Адже професіонали не тільки створюють макет, але і займаються обробкою готового виробу після друку.
- Можливість охопити широку аудиторію. Це один з найбільш значущих позитивних моментів, так як листівки можна роздавати де завгодно: біля метро, на ринках, біля пішохідних переходів, відправляти поштою.
- Невеликий розмір і компактність. Якщо створити макет за всіма правилами, то ваш буклет або флаєр з великою ймовірністю «осяде» в кишені або сумці потенційного клієнта. Якщо пропозиція зацікавить його, то листівка не буде довго чекати свого часу на робочому столі або під магнітом на холодильнику.
- Швидкість виготовлення. Якщо друковані матеріали потрібні терміново, то, звертаючись за допомогою до друкарні, ви можете отримати тираж в той же день.
Як у будь-якого рекламного матеріалу, у листівок є свої мінуси:
- Великий обсяг попередньої роботи. Від того, наскільки добре ви підготуєтеся на етапі розробки макета, багато в чому залежить успіх всієї маркетингової акції.
- Нестача інформативності. На жаль, жодна листівка не вмістить в себе всі відомості про товар або послугу, так цього і не потрібно. Флаєр повинен привернути увагу, а складні речення, надруковані дрібним шрифтом, з цим завданням не впораються
- Якість роботи персоналу. Постарайтеся проконтролювати, щоб промоутер, найнятий вами, був ввічливий, привітний, охайний і добре знав необхідну інформацію щодо рекламованого продукту або акції. В іншому випадку недбальство працівника може занапастити всю кампанію.
Незважаючи на деякі мінуси, цифровий друк листівок - один з найбільш доступних і ефективних інструментів реклами.
Флаєри підходять для просування практично будь-який сфери бізнесу:
- громадського харчування;
- роздрібних магазинів (від канцелярських до текстильних);
- beauty-індустрії;
- магазинів товарів народного споживання;
- туристичних і агентств нерухомості;
- освітніх установ і секцій для дітей;
- майстерень з ремонту одягу та взуття;
- ювелірних магазинів.
Марними будуть листівки в сферах:
- готельного бізнесу;
- АЗС;
- заводського і фабричного виробництва.
Основні види листівок
Незалежно від зовнішнього вигляду листівки діляться на п'ять типів за їх призначенням:
- Для розклеювання. Ви можете їх бачити біля під'їзду, на ліхтарних стовпах, на спеціальних стендах. Головне, щоб розклеювання було узгоджене і дозволене. Інакше друковані матеріали ліквідують, і ваша реклама не спрацює.
- Супутні товару. Такий різновид можна зустріти в упаковці вже придбаного вами продукту або отримати на касі. У них міститься інформація про догляд за виробом або анонс майбутньої акції.
- Для пред'явлення. Це вид друкованої продукції обіцяє бонуси тому, хто нею володіє. Зазвичай акційні листівки мають термін дії і вилучаються при пред'явленні. Для клієнтів цей вид флаєра найбільш привабливий, так як несе в собі реально відчутну вигоду.
- Запрошення. Даний вид листівок не просто сповіщає про якийсь захід, а часто ще й гарантує особливі привілеї відвідувачеві.
- Для масової роздачі. Найпоширеніший вид листівок, як правило, інформаційного характеру.
Підготовка макета для друку листівок
Одним з основних моментів у створенні флаєра є підготовка до друку. Від того, наскільки якісним буде макет, залежить якість цифрового друку листівки і успіх рекламної кампанії. Адже якщо флаєр не буде чіпляти і приваблювати клієнтів, то бюджет буде витрачений даремно.
При створенні макета спробуйте поглянути на флаєр очима вашого покупця. Подумайте, що привабила б саме вас.
Підводячи підсумок, можна сказати, що цифровий друк листівок має такі переваги:
- висока швидкість;
- низька вартість маленького тиражу;
- немає необхідності в переддрукарській підготовці;
- незалежність кожного примірника від усього тиражу;
- можливість зберігання та відтворення невеликого масиву змінних даних.
Від чого залежить вартість цифрового друку листівок
Ціна листівок залежить від:
- матеріалів;
- тиражу;
- післядрукорської обробки;
- насиченості кольорів;
- формату листівок;
- складності макету;
- розміру паперу.
Цифровий друк флаєрів - найдоступніший формат реклами для малого бізнесу і стартапів. Так, вартість партії з 100 штук зазвичай становить від 200 грн, що може дозволити собі власник невеликої фірми або підприємець-початківець.