Цифровий друк листівок

Цифровий друк листівок: використання нових технологій при підготовці рекламної кампанії

Реклама - двигун торгівлі, а рекламних площ зараз величезна кількість. Ціновий розкид теж великий. Але далеко не всі власники бізнесу можуть дозволити собі просування на радіо або оренду білборда. Зате будь-яка фірма може замовити друк і поширення таких маркетингових матеріалів, як листівки. Що таке цифровий друк листівок, ми розповімо вам далі.

Переваги та недоліки цифрового друку листівок

Листівка - це яскравий поліграфічний виріб з паперу формату А5 (рідше А6), що містить інформацію про товар, акції чи послуги, яка розповсюджується з метою залучення покупців або клієнтів.

Флаєри (так їх ще називають) можуть бути різної форми, кольору, дизайну та наповнення. Ці параметри залежать від цілей бізнесу, що просувається і побажань власника. Подібні друковані матеріали найчастіше вручають в руки перехожим або розсилають поштою, клеять на стенди, рідше підкладають під склоочисники автомобілів на парковках.

Листівка як рекламний інструмент має багато плюсів:

  • Низька вартість. Доступний засіб просування для будь-якого сегменту бізнесу. Але будьте обережні, перш ніж вибрати найдешевший варіант. Переконайтеся в компетентності рекламного агентства-виконавця, подивіться портфоліо готових робіт.
  • Доступність. Цифровий друк листівок можна здійснити самостійно на лазерному принтері в домашніх умовах. Але замовляти в поліграфії все ж зручніше. Адже професіонали не тільки створюють макет, але і займаються обробкою готового виробу після друку.
  • Можливість охопити широку аудиторію. Це один з найбільш значущих позитивних моментів, так як листівки можна роздавати де завгодно: біля метро, ​​на ринках, біля пішохідних переходів, відправляти поштою.
  • Невеликий розмір і компактність. Якщо створити макет за всіма правилами, то ваш буклет або флаєр з великою ймовірністю «осяде» в кишені або сумці потенційного клієнта. Якщо пропозиція зацікавить його, то листівка не буде довго чекати свого часу на робочому столі або під магнітом на холодильнику.
  • Швидкість виготовлення. Якщо друковані матеріали потрібні терміново, то, звертаючись за допомогою до друкарні, ви можете отримати тираж в той же день.

Як у будь-якого рекламного матеріалу, у листівок є свої мінуси:

  • Великий обсяг попередньої роботи. Від того, наскільки добре ви підготуєтеся на етапі розробки макета, багато в чому залежить успіх всієї маркетингової акції.
  • Нестача інформативності. На жаль, жодна листівка не вмістить в себе всі відомості про товар або послугу, так цього і не потрібно. Флаєр повинен привернути увагу, а складні речення, надруковані дрібним шрифтом, з цим завданням не впораються
  • Якість роботи персоналу. Постарайтеся проконтролювати, щоб промоутер, найнятий вами, був ввічливий, привітний, охайний і добре знав необхідну інформацію щодо рекламованого продукту або акції. В іншому випадку недбальство працівника може занапастити всю кампанію.

Незважаючи на деякі мінуси, цифровий друк листівок - один з найбільш доступних і ефективних інструментів реклами.

Флаєри підходять для просування практично будь-який сфери бізнесу:

  • громадського харчування;
  • роздрібних магазинів (від канцелярських до текстильних);
  • beauty-індустрії;
  • магазинів товарів народного споживання;
  • туристичних і агентств нерухомості;
  • освітніх установ і секцій для дітей;
  • майстерень з ремонту одягу та взуття;
  • ювелірних магазинів.

Марними будуть листівки в сферах:

  • готельного бізнесу;
  • АЗС;
  • заводського і фабричного виробництва.

Основні види листівок

Незалежно від зовнішнього вигляду листівки діляться на п'ять типів за їх призначенням:

  • Для розклеювання. Ви можете їх бачити біля під'їзду, на ліхтарних стовпах, на спеціальних стендах. Головне, щоб розклеювання було узгоджене і дозволене. Інакше друковані матеріали ліквідують, і ваша реклама не спрацює.
  • Супутні товару. Такий різновид можна зустріти в упаковці вже придбаного вами продукту або отримати на касі. У них міститься інформація про догляд за виробом або анонс майбутньої акції.
  • Для пред'явлення. Це вид друкованої продукції обіцяє бонуси тому, хто нею володіє. Зазвичай акційні листівки мають термін дії і вилучаються при пред'явленні. Для клієнтів цей вид флаєра найбільш привабливий, так як несе в собі реально відчутну вигоду.
  • Запрошення. Даний вид листівок не просто сповіщає про якийсь захід, а часто ще й гарантує особливі привілеї відвідувачеві.
  • Для масової роздачі. Найпоширеніший вид листівок, як правило, інформаційного характеру.

Підготовка макета для друку листівок

Одним з основних моментів у створенні флаєра є підготовка до друку. Від того, наскільки якісним буде макет, залежить якість цифрового друку листівки і успіх рекламної кампанії. Адже якщо флаєр не буде чіпляти і приваблювати клієнтів, то бюджет буде витрачений даремно.

При створенні макета спробуйте поглянути на флаєр очима вашого покупця. Подумайте, що привабила б саме вас.

Підводячи підсумок, можна сказати, що цифровий друк листівок має такі переваги:

  • висока швидкість;
  • низька вартість маленького тиражу;
  • немає необхідності в переддрукарській підготовці;
  • незалежність кожного примірника від усього тиражу;
  • можливість зберігання та відтворення невеликого масиву змінних даних.

Від чого залежить вартість цифрового друку листівок

Ціна листівок залежить від:

  • матеріалів;
  • тиражу;
  • післядрукорської обробки;
  • насиченості кольорів;
  • формату листівок;
  • складності макету;
  • розміру паперу.

Цифровий друк флаєрів - найдоступніший формат реклами для малого бізнесу і стартапів. Так, вартість партії з 100 штук зазвичай становить від 200 грн, що може дозволити собі власник невеликої фірми або підприємець-початківець.