В даний час кафе та ресторани є популярними, але споживачі шукають розумніших способів насолодитися розкішшю життя. Хоча в минулому ваучери та дисконтні картки не були в моді, сьогоднішні кафе та ресторани більш ніж з радістю використовують пропозиції, які дозволяють їм збільшити кількість відвідувачів, не турбуючись про вартість.
Роботодавці також застосували цю передумову, і ми бачили стрімке зростання обідніх карток як економічно ефективних стимулів для працівників. Залежно від типу наданої картки, переваги для одержувачів можуть тривати весь рік, тоді як роботодавці часто сплачують лише одноразову вартість - зазвичай за зниженою корпоративною ставкою.
Є три основних типи дисконтних карт:
Щоб максимально використати свої картки, одержувачі повинні переконатися, що вони перевіряють, коли і де вони зможуть їх використовувати, відвідайте веб-сайт схеми, щоб знайти нові заклади та пропозиції, а також зберігайте свої картки під рукою, щоб вони могли бути використані в будь-який момент. Якщо це схема, орієнтована на бали, власники карток повинні переконатися, що вони використовують свої картки регулярно.
Ці схеми продовжуватимуть бути популярними за умови, що схеми зберігаються свіжими та цікавими, наприклад, шляхом введення нових закусочних та додаткових пропозицій. Надзвичайно важливим є також винагорода та креативний дизайн, а також ефективне ознайомлення з перевагами схеми для клієнтів через електронну пошту, пряму пошту та соціальні мережі.
Дисконтні картки для закладів харчування в Україні виготовляє цифрова друкарня VPM-Поліграф. Ми пропонуємо низькі ціни на цифровий друк пластикових карток та можливість розробки дизайну. Телефонуйте, щоб ввести дисконтну програму для вашого закладу.