4 Важливі причини для інвестування в каталоги
Каталоги - це не просто спосіб вказати ціни на продукти.
Мало кампанії друку пропонують універсальність каталогу. Хоча вони феноменальні для звичайної мети встановлення цін на продукти і послуги, формат каталогів може перевершувати цю основну функцію.
Ось кілька важливих речей, які каталоги можуть зробити для вас:
4.) Розкажіть про свій бренд
Розповіді про компанію сьогодні широко визнані як важливий елемент для створення міцного бренду. Історії брендів - це не просто роздуми про бізнес-сприйняття, яке хочете побачити ваша аудиторія. Ці історії тепер заповнюють порожнечу, яка раніше була багато в чому заповнена міфами та плітками.
Формат каталогу ідеально підходить для такого роду створення брендів з кількох причин.
3.) Спосіб утримання клієнтів
Каталоги більше не використовують так само, як вони використовувались покоління тому - принаймні, не ті, хто розуміє сильні сторони формату.
Найкращий спосіб надсилати каталоги – це вже не вибірковий розподіл, як було раніше. Тенденція тепер полягає лише в наданні клієнтам, які продемонстрували реальний інтерес і дозволили іншим каналам впоратися з масовим маркетингом. Ідея використання маркетингу в каталозі як інструменту "першого контакту" майже вмирає. Але, як інструмент затримки клієнтів, вони, напевно, не мають аналогів.
Одна з причин цього - це міцніші облігації, які можуть бути сформовані між клієнтами та вашими каталогами (і вашим бізнесом) у порівнянні з клієнтами, які з вами зв'язуються цифровим способом. Це може бути найближчим способом підкреслити реальні людські контакти, відповідно до досліджень, які протиставили нашу взаємодію через друковані та цифрові медіа.
2.) Зворотній зв'язок з клієнтами
Маркетингова кампанія, яка регулярно надсилає каталоги, може також спробувати використати зміст журналу для створення брендів. Це не тільки допоможе створити очікування для вашого наступного випуску, це може бути проявом демонстрації розуміння потреб клієнтів, а також допоможе створити позитивне враження про ваш бренд.
Вміст, який зосереджений на потребах, питаннях та бажаннях клієнта, також допомагає клієнтам отримати нові ідеї щодо використання ваших продуктів і послуг (і спонукає до збільшення продажів).
У дослідженні, проведеному за замовленням провідної міжнародної консалтингової компанії, Керта Сальмона, зазначили:
". . На практиці каталоги є потужним джерелом натхнення: приблизно 58% інтернет-покупців кажуть, що вони переглядають каталоги для ідей, а 31% мають роздруківку, коли вони здійснюють покупки в Інтернеті ".
Іншими словами, каталог з правильним вмістом - це ідеальний спосіб "закладати" ідеї у клієнта.
1.) Відстежуйте звички клієнтів та збирайте дані.
На жаль, багато малих підприємств, які надсилають каталоги, не можуть відслідковувати багато твердих можливостей, які пропонує формат. Ви можете багато чого сказати про звички та інтереси клієнтів, виходячи з того, що вони замовляють. Просте дослідження разом із заохоченням може забезпечити велику кількість даних про ваших найцінніших клієнтів і допомогти вам не тільки краще задовольнити їхні потреби, а й, в кінцевому підсумку, знизити вартість кожного продажу.
Дані, зібрані з кампанії по відстеженню каталогу, - від QR-кодів, купонів, унікальних цільових сторінок веб-сайтів або деяких інших способів, коли вони беруться разом із даними, отриманими від онлайн-відстеження, і ваші співробітники можуть намалювати детальну картину ваших клієнтів і допомогти вам практично в кожній іншій частині вашого бізнесу. Створення кращих скриптів обслуговування клієнтів, розробка продукту та планування довгострокового зростання - це лише частина відстеження результатів.
Каталоги в маркетингових кампаніях відмінно підходять для надання інформації, а також майже необхідні для побудови більш міцних відносин з клієнтами у різних ситуаціях. Вони також неймовірно економічно ефективні, і тим більше тепер, коли наша друкарня VPM-Поліграф допоможе легше, ніж коли-небудь, створювати власні дизайни каталогів!