ЯК СТВОРИТИ УСПІШНИЙ РЕКЛАМНИЙ КАТАЛОГ

Виготовлення рекламного каталогу - значна частина рекламної стратегії, яка зажадає серйозних вкладень. Для початку потрібно зрозуміти, які відомості будуть надруковані у виданні, розподілити їх за рубриками та підготувати тексти та ілюстрації. Робота на підготовчому етапі спростить і прискорить подальшу розробку дизайну.

До відбору матеріалів для рекламного каталогу потрібно поставитися серйозно ще й тому, що допущені помилки не можна буде виправити. Якщо дані розміщені в Інтернеті - завжди можна внести потрібні правки, а в поліграфії такої можливості немає.

Дизайн рекламного каталогу

Головна функція цього видання - проінформувати аудиторію про пропоновані товари або послуги. Що стосується дизайну рекламного каталогу, при його розробці упор робиться на незвичайність і привабливість матеріалів. Особливо важливі якісні і барвисті ілюстрації, а також оригінальні оформлювальні прийоми.

Друк рекламних каталогів складається з декількох етапів, наступних один за одним. Перший - це визначення поліграфічних характеристик майбутнього видання (формат, щільність паперу, спосіб друку). Далі проводиться аналіз аудиторії реклами.

Зазвичай рекламний каталог містить інформацію про продукцію будь-якої фірми з детальним описом товарів. В такому випадку дизайн видання обов'язково виконується в корпоративному стилі. Тут використовуються фірмові кольори, логотип і інша символіка. Потрібно також визначитися з тим, яким способом буде поширюватися поліграфія. Каталоги можуть бути призначені для поштової розсилки, роздачі на заходах або викладки в торгових приміщеннях.

При створенні рекламного каталогу не можна забувати про загальну концепцію бренду. Дизайн друкованої продукції повинен бути розроблений таким чином, щоб вона передавала всі практичні та емоційні характеристики продукції, яку рекламує.

Обкладинка – це вітрина компанії

Продукт, розміщений на обкладинці каталогу, купують набагато частіше тих, що розташовуються на внутрішніх сторінках. Також обкладинка виконує іміджеву функцію і дозволяє виданню привернути увагу і виділитися серед конкурентів.

Друкуючи на обкладинці фотографію товару, не забудьте вказати, на якій сторінці видання міститься інформація про нього. Рекламний каталог включає ще кілька позицій, розміщення на яких підвищує продажу товару: задня обкладинка, внутрішні сторони обкладинок, перша сторінка і розворот в середині видання.

Спрощуємо замовлення товарів

Клієнтам буде набагато приємніше вивчати продукцію, якщо ви забезпечите очевидний зв'язок між зображеннями і описами товарів.

Варто подумати і про те, щоб покупці мали можливість зробити замовлення по каталогу через Інтернет. Крім номера телефону компанії, в каталозі вказують адресу електронної пошти. Великим плюсом буде використання перехресних посилань на коди. З їх допомогою клієнт зможе замовити вподобані продукти онлайн: для цього потрібно буде лише ввести код продукту.

Вдалий рекламний текст

Досвідчені копірайтери для рекламних видань говорять про те, що ефективність каталогу забезпечується умінням передбачити можливі запитання аудиторії і заздалегідь відповісти на них.

Слідкуйте за конкурентами

Важливо знати, якими рекламними технологіями користуються конкуренти при розробці своїх видань, які способи друку використовують, економлять чи кошти за рахунок зміни щільності паперу або якості зображень.

Повторюйте свої вдалі ідеї

Рекламний каталог обов'язково повинен включати ті товари, які користуються незмінним попитом і постійно приносять компанії прибуток. Популярні продукти можна включати в «пакет», тобто пропонувати знижку при покупці декількох виробів.

Важливо правильно розташувати на сторінках новинки, щоб зрозуміти, чи є у аудиторії інтерес до цих товарів. Якщо виріб продається погано, доцільно прибрати його з каталогу і замінити чимось іншим.

Робимо поштову розсилку

Практика показує, що рекламну розсилку необхідно проводити від 4 до 6 разів на рік. При цьому постійним клієнтам можна надсилати рекламу і частіше.

Щоб оновити зовнішній вигляд видання, потрібно міняти його обкладинку.

Ще один варіант рекламного носія - міні-каталог, призначений для розширення клієнтської бази. Він може бути менше звичайного за обсягом і оформлений в мінімалістичному ключі.

Успішний каталог високої якості може надрукувати наша цифрова друкарня, а з вдалим дизайном вам допоможе наш дизайнер.