Виробництво візиток: замовляємо оригінальний дизайн

Такий сучасний атрибут ділової активності, як візитки, насправді, має дуже довгу історію, на всіх етапах якої вони вбирали в себе всі технологічні можливості епохи. Точно така ж тенденція спостерігається і в наш час - сьогодні існують найрізноманітніші напрямки дизайну для цього елемента корпоративного стилю. Далі розповімо, яким вимогам зараз слід виробництво візиток, а також про те, які варіанти оформлення візиток найбільш популярні.

Історія виробництва візиток

Можливо, ви здивуєтеся, але візитні картки, як і багато інших корисних речей, винайшли в Китаї. В епоху правління Чуньцю (770 - 476 рр. До н.е.) і Чжаньго (475 - 221 рр. До н.е.) з'явилися перші візитки, що нагадували сучасні. Вони представляли собою тонкі бамбукові дощечки, на одній стороні яких писали ієрогліфи. На таких картках вказували, хто подає прохання, а також прохання або привід, за яким прийшла людина. Відзначимо, що виробництво перших візиток здійснювалося каліграфами спеціально для кожного випадку.

На сьогоднішній день за створення візиток відповідають поліграфічні компанії і інші фірми, що займаються, в тому числі і виробництвом поліграфічної продукції (календарів, плакатів, брошур, ін.).

Цілком логічно, що ціна виготовлення візиток коливається в залежності від обсягу тиражу, обраного матеріалу, фарби, а також ряду інших особливостей оформлення та професійних дизайнерських характеристик.

Важливо відзначити, що друк візиток є окремою галуззю поліграфічних послуг. Ще одна тонкість полягає в тому, що, з точки зору виробництва, існує кілька видів таких виробів - вони відрізняються вартістю роботи, термінами виготовлення, якістю.

Для чого потрібна візитка?

  • Вона являє собою важливий і при цьому надійний носій інформації.
  • Це реклама компанії, оплачувана один раз і що не вимагає постійних вкладень.
  • Візитка стає прекрасним інструментом досягнення успіху, за умови, що вона виконана якісно.
  • Залишаючись у клієнтів, картка продовжує працювати, періодично рекомендуючи ваші послуги.
  • Візитка стає відмінним помічником, незалежно від того, кому належить: успішному підприємцю або фахівця розвивається.
  • Це спосіб підкреслити імідж ділової людини.

Ще не так давно в виробництві візиток використовувалися лише два кольори: чорний і білий - за рахунок цього інформація легше сприймалася. Останнім часом від цього правила відмовилися, а візитки придбали більш привабливий зовнішній вигляд. Незмінним поки залишається тільки їх розмір, а саме 9 на 5 сантиметрів.

Крім незабутнього зовнішнього вигляду, візитка повинна володіти гідною якістю. Щоб виконати цю вимогу, важливо підібрати хороший папір, причому останній може мати різну фактуру, товщину, додаткові ефекти.

Поліграфічні послуги

Сьогодні модною тенденцією в сфері поліграфії є ​​виготовлення двосторонніх візиток. Цей варіант позитивно відрізняється від звичного одностороннього тим, що дає можливість задіяти більше простору під дані, наприклад, розмістити їх на різних мовах. Однак варто розуміти, що тут криється і серйозний недолік: спочатку порожня сторона візитки призначалася для додаткових записів, позначок - тепер же ця функція втрачена.

Хороша візитка повинна бути грамотно оформлена, адже, нагадаємо, вона відповідає за формування репутації людини.

Саме такі візитки роблять наші дизайнери, а якість друку неодмінно вас порадує.