Використовуйте друк для покращення лояльності та збереження клієнтів

Використовуйте друк для покращення лояльності та збереження клієнтів

Чи знаєте ви, що коштує в п'ять разів більше, щоб придбати нового клієнта, ніж зберегти існуючого? Деякі методи утримують існуючих клієнтів, вони підвищують цінність вашої компанії та максимізують прибуток від маркетингових витрат. Отже, якщо вам потрібно продовжувати нові стратегії заохочення клієнтів, важливо також покращити показники утримання клієнтів.

Існує безліч способів покращити показники утримання клієнтів - і це дуже прості поради та підказки, які допоможуть кожному клієнту почувати себе ціним індивідуумом. Ніхто не хоче мати справу з компанією, де відчувають себе ігнорованими або непотрібними, тому кожен маркетинговий хід має бути продуманим. Ви також можете розгорнути стратегії покращення лояльності за допомогою простих способів друку маркетингових матеріалів ...

1. Використовуйте пластикові картки лояльності клієнтів

Перший, і, мабуть, найбільш очевидний спосіб поліпшення лояльності клієнтів - запровадити схему лояльності. Ця концепція особливо добре працює з сервісними підприємствами, такими як ресторани, кафе, перукарні чи навіть майстри.

Карта лояльності, яка дозволяє клієнтам збирати бонуси, це відмінний спосіб поліпшити повторюване замовлення. Як стверджує логіка взаємності: люди, швидше за все, дають, якщо вони чекають щось взамін. Отже, якщо вони люблять вашу компанію, невеликі подарунки здатні утримати клієнтів надовго.

2. Пропонуйте персоналізовані знижки

Знижки та акції, звичайно, є популярною маркетинговою стратегією для залучення нових клієнтів та заохочення повторних замовлень.

Проте індивідуальні знижки - це ті, які потрапляють додому з вашими клієнтами: вони почуватимуться більш цінні як покупець. Така побудова взаємозв'язку - це те, що створює довіру, найважливіший елемент утримання клієнтів.

Наприклад, ви можете надсилати листівки клієнтам у вашому регіоні з пропозицією, що базується на їхньому розташуванні. Або ви можете запропонувати ексклюзивну знижку, коли клієнти відвідають місцеву філію.

3. Заохочуйте повторити замовлення за ваучери

Незалежно від того, чи є ви магазином або постачальником послуг B2B, ви повинні розглянути ідею повторних спеціальних ваучерів. Вони працюють над концепцією "купити зараз, викупити пізніше", і особливо ефективні для продуктів або послуг, пов'язаних із початковою покупкою (знову ж таки, це все про персоналізацію).

Наприклад, маркетингове агентство може надіслати ваучер з привілейованим пакетом клієнта. Якщо клієнт придбав три місяці соціального медіа-контенту, ваучер може бути для безкоштовного звіту або знижки на пакет з Facebook, який можна викупити через три місяці.

Роблячи це, ви створюєте цикл повторюваних продажів, не впливаючи на вашу маржу, так само, як знайти нових клієнтів за той же період часу.

4. Надайте більше, ніж продукт

Люди люблять думати, що вони отримують щось цінне від своїх витрат.

Надавайте додаткові брошури з цікавими методами використання вашої продукції, даруйте корисні дрібниці, на кшталт кишенькових календариків, робіть подарунки за повторну покупку.

5. Дякуйте клієнтам

Якщо ваш бізнес достатньо малий, або ви хочете виділити особливо інвестованих клієнтів, вітальні листівки з подякою дають змогу встановити лояльність.

Після відправлення персоналізованої подяки, або навіть листівки на день народження ваші клієнти будуть почувати себе особливими. Поміркуйте попросити про відгук - тепер це чудовий час зробити це, оскільки вони будуть сприйнятливі до вашого бренду після несподіваного жесту.

Надайте щось у відповідь, щоб отримати відгук або оцінку, наприклад, майбутню знижку. Потім ви можете використовувати ці відгуки на всіх своїх онлайн-сайтах - адже люди люблять купувати у компаній, де клієнти подібні до них.

6. Надсилайте подарунки поштою

Люди люблять отримувати речі поштою! Насправді, 70% людей люблять отримувати пошту, яка пропонує винагороду за лояльність. Подумайте про те, що можна зробити з простою брошурою або каталогом продукції, який надсилається всім вашим клієнтам, який включає в себе компліментний квиток або персоналізований ваучер для певного продукту на основі їх історії покупки.

Коли ви маєте розпочати програму лояльності клієнтів?

Відповідь дуже проста: з того моменту, коли клієнт купує продукцію. Попередня реєстрація програми лояльності для клієнтів - це найшвидший і найпевніший спосіб заохотити повторювані замовлення. Це називається ефектом нагородженого прогресу: якщо вашому клієнту не потрібно нічого робити, щоб почати отримувати нагороди, він сприйматиме ваш бізнес легко і приємно, і захоче насолодитися бонусом, щоб відчути себе частиною клубу. Чим простіше для клієнта приєднатися до програми лояльності, тим більше шансів, що ви отримаєте постійних покупців.

Таким чином, як тільки ви продаєте свій товар чи послугу, надішліть їм картку лояльності зі знижкою чи бонусом на наступну покупку.