Візитна картка, яка працює

Візитна картка, яка працює

З усіх надрукованих візитних карток, 88% будуть викинуті менш ніж за тиждень. Але цього не станеться, якщо зробити їх дійсно ефективними. Фактично, тільки 2 000 візитних карток збільшують продажі компанії майже на 3%. Це приголомшливо високий дохід тільки для одного маркетингового ресурсу. Так чому ж так багато карт потрапляють у сміття?

Справа в тому, що у багатьох візитних карток є недоліки. Ніхто не хоче зберігати те, що виглядає непривабливо і не професійно - принаймні, не дуже довго. І це означає, що людина, чиє ім'я знаходиться на цій карті, не отримує нових клієнтів і втрачає старих.

Але, у вас є можливість надрукувати візитку, яку одержувачі будуть зберігати протягом декількох місяців (або навіть років!). І VPM-Поліграф зможе це зробити.

Плануйте заздалегідь

Збирайте шаблони або реальні візитні картки, щоб використовувати їх для натхнення - ви знайдете безліч галерей онлайн-дизайну на нашому сайті, вивчіть їх. Які концепції можуть допомогти вам досягти ваших цілей, а які не будуть працювати.

Не забувайте про правила дизайну, які змушують працювати візитку. Чорний фон виглядає добре для юриста, але для пекаря такі візитки можуть нагадувати покровителів горілої випічки. Вся справа в асоціації. Якщо ви перебуваєте в фонді захисту природи - то пластикова візитка не для вас.

Виберіть контактну інформацію

Коли у вас є базова концепція, відкладіть її. Спочатку необхідно доопрацювати текст візитки, починаючи з контактної інформації. Вибір правильної інформації може бути реальною проблемою, тому що люди спілкуються по-різному. Секрет полягає в тому, щоб дізнатися, як ваша цільова аудиторія любить спілкуватися і давати саме такі контакти. Якщо ви працюєте в IT сфері, то Skype і Viber просто необхідні, а якщо ви займаєтеся телефонними продажами - то потрібні номера телефонів.

Більшість людей об'єднують адреси електронної пошти та веб-адреси. Таким чином, потенційні клієнти можуть або безпосередньо зв'язатися з вами, або самостійно вивчити ваш веб-сайт.

Ім'я та назва

Набагато більше цінуються візитні картки, якщо на них надруковані ваше ім'я і посада. Тоді стає ясно хто ви, і чим займаєтеся. Не використовуйте професійний жаргон і скорочені назви, ваші клієнти вас можуть не зрозуміти.

Потрібно вказувати не тільки власне ім'я, а й бренд, який представляє власник карти. Вкажіть назву компанії і не забувайте про логотип фірми.

QR-код

QR-коди займають багато місця, але вони як і раніше є найбільш ефективним способом зв'язування друкованих та онлайн-матеріалів. Вони візуально краще, ніж URL-адреси, що робить їх ідеальними для друкованих візиток. Ви можете пов'язати його з веб-сайтом або помістити в QR-код будь-яку необхідну інформацію.

Додати допоміжний текст

Контактна інформація є основною частиною повідомлення візитної картки, але візитка, яка тільки інформує людей про те, як з вами зв'язатися, не надто переконлива. Ваш наступний крок говорить аудиторії, чому вони повинні зв'язатися з вами. Це зазвичай гасло або заклик до дії.

Гасло - це простий спосіб миттєво інформувати людей про те, хто ви і що ви робите.

З іншого боку, заклик до дії - це команда. Це дає перспективи на наступний крок: «Зателефонуйте і отримайте знижку!» або «Відвідайте наш сайт!». Ваш заклик до дії може бути навіть у формі рекламної пропозиції, що дозволяє клієнтам брати візитку в магазин. Однак включіть тільки один заклик до дії - споживачі найкраще реагують, коли їм дається тільки одна річ.

Додайте фотографії або ілюстрації

Додавання фотографій на візитну картку дозволяє вам висловити певні речі, які не можуть передати слова. Наприклад, ви можете використовувати фотографічний фон, щоб продемонструвати приклади роботи або портрет, щоб нагадати про перспективи, якими володіє власник візитки.

Виберіть матеріал

Ви чули вислів: «Середовище - це повідомлення». Щоб виділитися, ви можете вибрати щось більш нетрадиційне, ніж звичайний папір. Просто переконайтеся, що матеріал, який ви вибираєте, фактично пов'язаний з вашою компанією.

Підготовка до друку

Всупереч поширеній думці, успішний друк візиток - це не тільки робота поліграфічної компанії. Дизайн візитки - один з основних елементів її успішної роботи. Тому, потрібно враховувати все: якість друку візитки, її дизайн, матеріал, інформативність. VPM-Поліграф може забезпечити друк якісних візиток, які будуть дійсно працювати.