Візитки преміум класу

Як створити відчуття розкоші з візитними картками

Коли ви володієте відомим брендом, розкіш повинна передаватися через всі елементи вашого маркетингу. Клієнти відчують це з моменту, коли вони тримають вашу візитну картку в руці, аж до моменту, коли вони використовують ваш продукт. Дізнайтеся, як створити відчуття розкоші за допомогою візиток преміум класу в цьому керівництві, і ви будете на один крок ближче до клієнтів.

Форма і розмір візиток

У цифровій друкарні VPM-Поліграф ми пропонуємо традиційні прямокутні візитки і візитки нестандартних розмірів. Форма, яку ви обираєте, багато в чому буде залежати від типу бізнесу, яким ви володієте, а також від вашого особистого смаку. Вибір альтернативної форми для вашої візитної картки може бути тонким способом допомогти вам виділитися з натовпу.

Кольорова гама

Колір може передавати величезну кількість інформації про бренд, навіть якщо глядач не розуміє цього. Коли ми стикаємося з певною кольоровою палітрою, ми приймаємо миттєві рішення про те, що знаходиться перед нами. Насичені, яскраві кольори візиток часто використовуються для сміливих, яскравих брендів. Тому розкішний бренд повинен використовувати кольори, які приносять успіх.

При маркетингу високоякісного бренду розумно підбирати колір візитки ретельно і вибирати більш тонкі і нейтральні тони. Виберіть палітру, яка відповідає вашому бренду і характеру продукції.

Шрифт

Шрифт візитки може вплинути на те, як клієнт побачить ваш бренд. При виборі шрифту для вашої візитної картки враховуйте індивідуальність вашого бренду, а також можливість прочитати текст. Було б марно друкувати візитну картку, якщо ніхто не зможе прочитати ваші контактні дані!

Відомі бренди схильні вибирати тонкі і елегантні шрифти. Форма напису вказує на відчуття продукту - наприклад, бренд, який цінує традицію, може вибрати шрифт ретро стилю. Беручи до уваги, що більш сучасна компанія вибере більш простий шрифт, що легко читається.

Матеріал

Існує багато різних варіантів паперу, але при виборі розкішних візитних карток для преміального бренду завжди краще вибирати дизайнерський папір. Виберіть папір щільністю не менше 300 г/м2, і ваша візитка буде відчувати себе розкішно в руках клієнта. Тип паперу, який ви оберете, також вплине на те, як виглядає ваш дизайн при друку - різні папери мають різні рівні поглинання, тому кольори можуть виглядати світліше на папері з матовою ламінацією і яскравіше з глянсовою.

У цифровій друкарні VPM-Поліграф ви можете замовити пластикові візитки на білому, золотому, срібному або прозорому пластику. Це відмінний вибір для високоякісних брендів, який створить ваш неповторний стиль.

Оздоблення

Тонка прикраса візитки може пройти довгий шлях до спілкування з особистостю вашого бренду. Експериментуйте з тисненням фольгою, щоб додати вашій візитній картці додаткову глибину і текстуру. Багато брендів вважають за краще використовувати тиснення для свого логотипу або виділяють певні аспекти за допомогою металевої фольги. Такі прикраси - відмінний спосіб зробити вашу карту трохи іншою, не будучи занадто яскравою!

Зовнішній вигляд вашої візитної картки буде говорити про ваш бренд, тому при створенні дизайну звертайте увагу на вищевказані категорії. Якщо є сумніви, зверніться до однієї з наших команд дизайнерів або виберіть один з наших попередньо розроблених шаблонів.