Каталоги пройшли довгий шлях від першої версії, поширеної Montgomery Ward в 1872 році. Сьогодні вони випускаються будь-якого розміру і є частиною універсальної маркетингової стратегії, яка забезпечує клієнтам безперешкодний доступ до бренда через всі доступні канали покупок.
Каталоги - економічний спосіб надати інформацію вашим клієнтами в привабливому, друкованому вигляді. Каталоги потрапляють в руки і будинки клієнтів, які читають і посилаються на них для замовлення і перегляду вашої продукції і послуг. Варіанти друкованих каталогів варіюються від брошур, до великих повноцінних каталогів з повним переліком продукції.
Ось п'ять ключових кроків для створення каталогу, який збільшить продажі.
Розуміння вашої аудиторії - це перший крок до виготовлення успішного каталогу. Дані клієнта та інформація повинні передувати вашим рішенням, наприклад, кому ви будете відправляти, що ви будете показувати, і що ви скажете. Дайте клієнтам продукт, який зробить їх життя простіше і більш інформованим, і вони будуть використовувати його.
Як тільки ви визначите цільовий ринок, вивчіть стратегію продажів. Проаналізуйте конкурентів у вашій ніші. Перегляньте інші каталоги, щоб визначити, які елементи будуть найкраще залучати клієнтів. Друк каталогів цифровим друком дозволяє використовувати змінні дані, які дають вам можливість персоналізувати каталоги для конкретних клієнтів або потенційних клієнтів.
Проаналізувавши каталоги конкурентів, ви помітили елементи, стратегічно розміщені для максимального впливу на покупця. Подумайте про те, щоб представити свій каталог таким же чином. Мерчандайзинг важливий для того, щоб не всі товари розміщувалися однаково. Клієнти хочуть знати, яка продукція нова або користується великим попитом, тому направляйте їх.
Ваш каталог не повинен бути самостійним маркетинговим рішенням. Замість цього подумайте про каталог як про один інструмент в багатоканальному підході. Використовуйте каталоги для переходу на ваш сайт або сторінки соціальних мереж. Ви також можете використовувати пряму поштову розсилку і листівки, щоб клієнти могли стежити за інформацією про майбутні продажі, події або послуги. Багатоканальний маркетинг дає клієнтам безперешкодний доступ до вашого бренду через всі доступні канали покупок.
Аналіз ефективності вашого каталогу - важлива частина вдосконалення вашої стратегії розвитку бізнесу. Ви можете отримати інформацію, яка не тільки допоможе вам у вашій стратегії продажів, але також і поліпшить якість продукції або послуг. Подивіться, що добре продавалося і що не користувалося попитом. Якщо у вас є які-небудь конкретні пропозиції або заклики до дії, переконайтеся, що у вас є спосіб кількісно оцінити ці результати. Аналізуйте і збирайте інформацію до тих пір, поки ви не вибрали виграшну стратегію.