Що треба враховувати при розробці плаката?

Постер або рекламний плакат? Ви повинні відповісти на це питання перед початком процесу проектування. Ось коротке пояснення двох термінів.

Термін постер означає «для публікації повідомлення». Сам постер повинен бути привабливим, щоб пробудити інтерес спостерігача. Він також повинен містити додаткову інформацію, яка може бути прочитана при найближчому розгляді.

Концепція рекламного плаката вперше з'явився в Нідерландах в 16 столітті. У той час листівки «застрявали» на стінах будинків з клеєм. Рекламний плакат тільки досягає свого ефекту, коли його можна побачити з відстані. З цього випливає слово «привабливий», оскільки зміст має бути видно здалеку, а також бути ефективним і зрозумілим з першого погляду.

Рекламні плакати можуть використовуватися для різних видів реклами і рекламних акцій для реклами продуктів, послуг або подій. Повідомлення повинно бути негайно поміченим спостерігачем, а також видно з великих відстаней.

З іншого боку, плакати можна використовувати як цінний інструмент для передачі інформації з набагато більшим вмістом, наприклад, на торгових ярмарках, конференціях і в дослідженнях. У цьому випадку на плакат можна розмістити різні фрагменти тексту, графіки і зображення.

Поряд з цими двома варіантами є також просте уявлення фотографій, графіки та ілюстрацій в великоформатному вигляді.

10 простих правил

Блог дизайнера Олександра Сперла включає 10 золотих правил дизайну плакатів в рамках його курсу по медіавиробництву. Ось резюме найважливішої інформації:

  • Ви повинні розробити плакат цікавим і привабливим чином.
  • Обрана вами тема повинна бути пізнавана на перший погляд.
  • Для дизайну кольору ви повинні зосередитися на предметі і цільовій аудиторії.
  • Чіткий і великий шрифт просто необхідний.
  • Ви також повинні інвестувати в чіткий макет. При необхідності ви також можете розмістити його на сітці.
  • Використання зображень і текст слід ретельно розглянути.
  • Кількість вмісту не повинно перевищувати здорової пропорції, щоб підтримувати огляд.
  • Зосередьтеся на дійсно важливому і фундаментальному змісті. Все інше має бути опущено.
  • Також корисно запропонувати вибрані точки відліку.
  • Зрозуміло, весь вміст має бути правильним, бездоганним і ідеально сучасним.

Які вимоги повинен виконувати макет плаката?

Першокласний результат друку вимагає кращих художніх робіт. Це відноситься до плакатів у форматах великого розміру і листівки в кишеньковому форматі. Прочитайте наступні поради для вашого дизайну і друку плакатів:

  • Всі об'єкти, що використовуються в макеті, повинні бути у високій роздільній здатності, будь то фотографії, ілюстрації або текст.
  • Фотографії повинні бути створені за допомогою цифрової камери високої чіткості, всі графіки повинні бути доступні як вільно масштабовані компоненти у вигляді векторних об'єктів, а текст повинен бути перетворений в дорозі.
  • Ви повинні викласти файл в форматі відкритого кінця плюс навколишній край 2 мм. Ми рекомендуємо вам викласти твір з дозволом 200 dpi і експортувати його в форматі PDF.

Також ви можете замовити друк плакатів та розробку дизайну у нас, та отримати готовий плакат кращої якості.