Флаєри та листівки найкраще працюють в контексті маркетингової кампанії. Як і будь-які маркетингові матеріали, листівки повинні бути спеціально створені для того, щоб цільова аудиторія добре сприймала інформацію. Коли ви запускаєте рекламну кампанію флаєрів, ви повинні знати, чого хоче ваша аудиторія. Друкарня, зображення, стратегії поширення і інші пов'язані поняття повинні прив'язуватися до вашого повідомлення і конкретних примх вашої цільової демографії.
Ось керівництво по створенню ефективного флаєра для будь-якого бізнесу:
Визначте демографічні дані.
Вам потрібно розуміти звички, антипатії і переваги вашого ринку, щоб зробити друк листівок результативним. Це стосується всього, що має відношення до продажу вашого продукту або ідеї. Якщо ви помилитеся на цьому етапі, то не має сенсу друкувати листівки.
Це залежить від результатів вашого дослідження ринку. В цілому, однак, люди тепер більш обізнані про те, як реклама впливає на аудиторію, і ви не повинні чекати, що на всіх впливатиме нудна реклама. Пам'ятайте, що є маса інших листівок і флаєрів, що конкурують за увагу вашого ринку. Переконайтеся, що ви не просто можете вказати своє повідомлення, але також маєте привернути увагу своєї аудиторії.
Не захоплюйтеся неважливими деталями. Інформаційне забруднення (забруднення інформації надлишковими, непотрібними даними) може знизити цінність ваших листівок. Вирішіть 2-5 речей, які, на вашу думку, ваша аудиторія повинна знати про ваш продукт і працюйте, виходячи з цієї інформації. Наприклад, ресторани, можливо, захочуть просто перерахувати кілька пунктів меню або промо акцій, а не весь їх асортимент пропозиції. Брошура, каталог або меню можуть бути більш придатними для цього.
Залиште собі достатньо часу для дослідження ринку, перш ніж приступати до розробки, виробництва та розповсюдження листівок. Найкраще підготувати листівки за кілька місяців до заходу або випуску продукту. Таким чином, ви зменшите ризик зіткнутися з деякими неприємними сюрпризами від своєї цільової аудиторії після закінчення кампанії. Було б також доцільно виділити час для аналізу після поширення флаєрів. Розуміння важливості аналітики і включення її в вашу кампанію дозволить вам краще робити наступні кампанії.
На відміну від банерів, які, як правило, мають більш орієнтований на місце розташування підхід, листівки можуть бути роздані тільки для вибіркової групи, якщо ви так вирішите. Звичайно, ви можете спробувати поширювати якомога більше листівок, але це, як правило, величезна трата ресурсів. Спробуйте розподілити по районах, на які вказують ваші дослідження ринку.
Орієнтація на певну аудиторію також дозволяє виготовляти меншу кількість листівок і економити кошти.
Незалежно від того, хто ваша аудиторія, переконайтеся, що для розуміння мети флаєра буде потрібно всього кілька секунд.
Використовуйте шрифти, що легко читаються і завжди використовуйте найкращу якість зображення, яке ви можете встановити, так як ваші листівки будуть утримуватися на відстані витягнутої руки.
Крім того, листівки значно більші, ніж візитні картки, тому ви можете включити більш важливі дані. До них відносяться:
Врахування цих даних до того, як ви замовите друк листівок і флаєрів, не тільки заощадить вам час, але і створить більш ефективні маркетингові кампанії, які дадуть вам більше вигоди за ваші гроші.