Психологія візитних карток

Психологія візитних карток: чотири дрібні деталі, що мають велике значення

Граючи з психологією візитних карток, ви можете перетворити потенційних клієнтів на постійних. Всі знають, що ваше ім'я, назва фірми та контактна інформація повинна бути на вашій візитці.

Але занадто часто, використовуючи психологію візитних карток на свою користь, потрібно отримати вдячність за витонченість. Ось деякі деталі, які можуть вплинути на користь ваших візитних карток.

1. Вибір шрифту

Вибір шрифту багато говорить про ваш бренд.

Крім загальної зневаги для шрифтів, таких як Comic Sans та Papyrus, більшість людей за межами спільноти графічного дизайну насправді не думають про шрифти.

Отже, як вибрати шрифт для візитки?

Одним з основних рішень є те, чи хочете ви використовувати шрифти serif або sans-serif. Як правило, шрифти sans-serif використовуються для заголовків і підзаголовків, а шрифти serif – для  тексту.

Ви можете дотримуватися цієї концепції, але незалежно від того, що ви вирішили, не вибирайте два різних шрифти одного типу для друку візиток. Використання двох різних шрифтів створює захаращений ефект, що негативно вплине на читача. Дотримуйтесь одного шрифту або використовуйте пари належним чином.

Вибираючи шрифт для візитки, переконайтеся, що його легко прочитати. Подумайте про відстань між буквами, словами та рядками. Правильний інтервал дозволяє вашому мозку швидше обробляти слова. Один підказка - переконайтеся, що висота рядка більша, ніж розмір шрифту.

На більш суб'єктивному рівні важливо враховувати, яка ваша мета. Який настрій ви хочете передати? Наскільки агресивно ви хочете вплинути на одержувача? Відповідь на це питання може керувати естетикою ваших візитних карток.

2. Білий простір/негативний простір

Білий простір (також відомий як негативний простір) є критичною концепцією дизайну, яку, здається, розуміють лише деякі власники підприємств. Коли ми згадували про інтервал між словами та лініями раніше, ми мали на увазі мікро-пробіли, на відміну від макро-білого простору, що включає більші, порожні ділянки дизайну візитки.

Обидва аспекти надзвичайно важливі, і їх не слід забувати. Просто тому, що у вас є простір, не означає, що ви повинні заповнити його. Це може залишити одержувачам перевантаженість і неможливість зчитувати важливу інформацію.

Інша річ, яку слід враховувати при створенні візитки, полягає в тому, що більший пробіл, як правило, пов'язаний зі складністю, тоді як менший простір білого просто асоціюється з "дешевим" дизайном. Це допомагає пояснити, чому так багато візитних карток цілеспрямовано займають мінімалістський підхід.

Білий простір також може допомогти вам виділити важливі частини візитки. Розрахований інтервал дозволяє вибрати, які елементи виділити, і які з них зберігати у фоновому режимі.

3. Психологія кольору

Ніщо не робить дизайн візитки, як колір. Найбільш основним маршрутом є включення кольорів з вашого логотипу (який, швидше за все, буде на вашій візитці).

Але не обов'язково користуватися тільки певними кольорами з вашого логотипу. У цьому випадку корисно дотримуватися певної палітри.

Перш ніж приймати рішення, подумайте про те, як інтерпретувати кольори.

Які цінності вашого бренду, і як вони відповідають емоційному впливу різних кольорів?

Розглянемо ці елементи, але пам'ятайте, що кольори можуть означати більше, ніж ці традиційні ідеї символізму. Також спробуйте розглянути значення кольорів у контексті вашого ринку. Завжди можливим повторний брендинг самого кольору, але все-таки спробуйте подумати, чому ви вибрали певний колір.

4. Форма та розмір візитки

Нестандартні форми візитних карток можуть дати вашому бренду інший спосіб виділитися.

Форма вашої візитки повинна доповнювати вашу марку. Звичайна форма прямокутної візитної картки є стандартною з очевидної причини. Вона добре вписується в гаманці та візитниці та є загальноприйнятою.

Але є бренди, які краще обслуговуються, якщо їх візитні картки мають незвичну форму. З огляду на правильний контекст, форми можуть передавати різні емоції, як і кольори. Кола або округлі форми можуть створювати позитивні емоційні повідомлення, такі як дружба, любов чи єдність. Квадрати та прямокутники вказують на стійкість, силу, професіоналізм та ефективність.

Порада. Під час розробки візитних карток перелічіть емоцію та повідомлення, яке ви хочете передати. Потім ви можете розглянути, які форми і кольори краще всього застосовувати до вашого загального дизайну.

Але, звичайно, вам доведеться враховувати такі фактори, як ваш бюджет і наявність форми візитки, яку ви хочете використовувати. Стандартні розміри візитної картки, як правило, трохи дешевші, ніж нестандартні візитки. Але якщо вам дійсно потрібен унікальний дизайн, то нестандартні візитки, ідеальні.

Незалежно від того, що ви вирішили робити з типографікою, кольором, формою та пробілом, переконайтеся, що ви не робите вибір випадково. Існує безліч способів виділяти візитні картки та ефективно їх брендувати. Подумайте про ці різні аспекти дизайну та експериментуйте з різними методами залучення.