Поради по розробці брошури
Створення брошури з нуля може бути досить складним завданням, тому важливо, щоб у вас було уявлення про концепцію, щоб ви могли почати діяти. Від рішення, які саме зображення використовувати до написання контенту для потрібної аудиторії, тут ми зібрали головні поради, щоб зробити вашу наступну маркетингову брошуру ефективною.
Знати мету
Можливо, ви знаєте, що хочете створити брошуру і помістити в неї повну корисну інформацію про свій бренд і пропоновані вами продукти, але перше, що потрібно зробити, перш ніж діяти - це визначити точну мету вашої брошури. Подумайте про те, чого ви хочете досягти. Якщо мета полягає в тому, щоб виділити новий асортимент продукції, вам знадобиться багато зображень. З іншого боку, якщо це частина введення в ваш бізнес, ви можете вказати історію і тимчасові рамки вашого бізнесу. Чітко викладіть комерційну мету брошури, і ви закладете дуже добрий початок.
Враховуйте думку читача
Завжди тримайте свою аудиторію на увазі, тому що це має диктувати стиль і тон вашої брошури, а також те, скільки деталей вам потрібно включити. Якщо контент націлений на когось, хто дійсно знайомий з вашою галуззю, ви можете зберегти текст досить коротким, але якщо вам потрібно вийти на ринок для новачків, то вам, можливо, доведеться включити набагато більше деталей і опустити технічний жаргон. Більшість людей сканують копію за лічені секунди, тому переконайтеся, що вона досить ясна з великою кількістю пояснень, щоб читачі могли знайти точну інформацію, яку вони шукали.
Намалюйте її
Перш ніж зануритися прямо в повномасштабний режим розробки брошури, спочатку намалюйте її. Виконання цього пункту дасть вам огляд дизайну та допоможе вирішити, що ви хочете розмістити і де. Якщо ви можете надрукувати першу копію, це здорово! Потім ви можете використовувати її, щоб засновувати свій дизайн навколо неї. Маючи грубий дизайн на папері, ви зможете побачити, де знаходяться певні зображення і які додаткові зображення необхідні, щоб завершити дизайн, щоб продемонструвати, що бренд виробляє новий продукт в повному обсязі!
Виберіть виділену колірну палітру
Зовнішній вигляд брошури повинен бути послідовним, тому переконайтеся, що у вас є колірна гамма і вибір шрифту, щоб зібрати всі елементи разом. Таким чином, навіть якщо макет ваших сторінок буде змінюватися через брошуру, вона все одно буде добре знайома всім і миттєво впізнається як частина вашого бренду.
Подумайте про потік
Коли ви розробляєте брошуру, будь то корпоративна інформаційна брошура або детальний каталог продуктів, подумайте про те, як відбувається потік інформації. Око природно дрейфує зліва направо, і увага зосереджена на зображеннях і чітких заголовках. Надсилайте читача через брошуру і привертайте увагу до тих областей, на які ви хочете зосередити увагу, наприклад, детальні зображення продукту і назви.
Виберіть матеріал
Після того, як ви вдосконалили свій дизайн і хочете почати друкувати брошури, виберіть матеріал, який відображає вашу компанію, і стиль дизайну брошури, який ви вибрали. Якщо це ретро-відчуття, яке ви хочете спроектувати, використовуйте заготовки паперу без покриття. Якщо це продукція елітного класу, чому б не вибрати брошури з дизайнерського паперу з оксамитовою ламінованою обкладинкою? Робіть свій вибір з цифрової друкарнею VPM-Поліграф.