У цій статті ви дізнаєтеся про новий спосіб поліпшення ваших друкованих продуктів - перфорації.
Ви отримаєте коротке пояснення, що таке лінії перфорації, як виділити їх в вашій обкладинці і кілька ідей про те, як їх використовувати!
Перфорація походить від латинського слова "foramen" і означає отвір. Вона описує пробивання об'єктів при регулярному вирівнюванні. Для друкованих продуктів це відноситься до перфорації паперової або картонної упаковки або листів, завдяки чому легко відривати листок паперу або частину сторінки.
Перфорація використовуються для того, щоб контактні дані або інша важлива інформація могли бути видалені з фактичного друкованого продукту і збережені для використання в майбутньому.
Ви можете додати до 6 паралельних ліній, які розташовані на відстані не менше 10 мм один від одного. Для складених продуктів також необхідно, щоб лінії перфорації проходили паралельно згину.
Для одно- і двосторонніх друкованих продуктів можливе використання не більше однієї ортогональної (прямокутної) лінії перфорації. Цей рядок не повинен виконуватися від одного кінця сторінки до іншого, він може зупинятися наполовину.
Детальніше про перфорованої продукції і як планувати лінії відриву.
Найбільш поширеними продуктами, які використовують лінії перфорації, є листівки, складені листівки, вітальні листівки і брошури. Лінії перфорації надзвичайно універсальні і гнучкі, оскільки ви можете видалити частину друкованого продукту без використання ножиць. Лінії перфорації мають багато різних застосувань.
У брошурі, наприклад, найбільш важлива інформація може бути зведена до однієї сторінки і представлена у вигляді відривного контрольного переліку або огляду фактів. Видаливши частину друкованого продукту, клієнти або ділові партнери можуть покласти відокремлену секцію в кишеню або прикріпити її до дошки. Це означає, що продукт, послуга або інформація завжди під рукою. Те ж саме відноситься до контактної інформації або короткого опису замовлення. Якщо хтось відділив інформацію від листівки і хоче розмістити замовлення або зв'язатися в більш пізній термін, у них буде така інформація.
Лінії перфорації можуть використовуватися для ваучерів або членських карток, щоб їх можна було легко відірвати і зберігати в гаманці. Вони також можуть використовуватися для змагань або лотерей, де карти повинні бути заповнені і повернені.
Іноді також необхідно представляти інформацію вміло і організовано, щоб цільова аудиторія пам'ятала її якнайкраще.
Ви можете самі створювати дизайн і планувати лінії перфорації на вашій друкованої продукції, а можете звернутися до VPM Поліграф - і за вас це зроблять професіонали і заощадять ваш час.