Переваги подвійних візиток

Ще зовсім недавно візитні картки рідко де можна було побачити, вони завжди вважалися ознакою якісної та успішної роботи. Візитка - це показник спроможності компанії, фірми або людини. Завдяки їй можна справити сильне перше враження на клієнта. Важливо, щоб візитка несла в собі максимум корисної інформації.

Переваги подвійних візиток:

  • інформативність (є можливість розмістити якомога більше інформації, так як вона має чотири сторони);
  • габарити (досить компактна і зручна в зберіганні);
  • додаткова реклама.

Завдяки своїм маленьким розмірам її можна завжди носити з собою, і швидше за все ви покладете її в кишеню, ніж в сміттєву корзину.

Поширеними подвійні візитки стали тільки сьогодні, вони не просто чудово підходять для реклами вашої продукції або компанії, але і складають благополучне враження в цілому від вашої пропозиції. Скажімо, у вас відбулася випадкова, раптова ділова зустріч, результатом якої може стати висновок вигідної угоди. В такому випадку вам неодмінно допоможе візитка, яка послужить чудовим початком подальшої співпраці.

Сьогодні ви будете приємно здивовані доступною вартістю візитки, це означає, що у вас є всі шанси стати власником реклами, завдяки якій про вас дізнається все більше і більше потенційних клієнтів. На одну людину давайте дві візитних картки, з проханням передати другу тому, кому буде цікава ваша пропозиція.

Використання візиток

Подвійні візитки можна створювати в будь-якому вигляді, а всередині можна додати все що завгодно, наприклад, в візитку салону краси можна прикласти маленьке дзеркальце, а кафе може надати коротке меню самих смачних страв. Магазини тканин можуть вкласти туди невеликі шматочки унікальних тканин. Абсолютно неважливо як буде складена візитка - по вертикалі або по горизонталі.

Візитки набагато компактніші ніж брошури, адже їх можна зберігати в кишені або сумочці. Візитні картки значно дешевше багатьох інших видів рекламної поліграфії, а роздавати їх можна так само, як і листівки, флаєра, або ж використовувати як доповнення до брошур.

Виготовлення подвійної візитки за ціною вийде дорожче, ніж звичайного типу, але заплативши більше, ви не пошкодуєте, адже ваш клієнт буде мати ще більше інформації про вашу компанію і про надані вами послуги.