Дизайн презентаційної папки

Дизайн презентаційної папки

Папки для презентацій надають вам прекрасну можливість продемонструвати свій бренд. З командою дизайнерів VPM-Поліграф, ви можете бути впевнені, що ваш власний дизайн буде відмінно виконаний, кожен раз!

Дизайн презентаційної папки: 4 способи зробити вашу компанію успішною

Створення маркетингових матеріалів може бути складним завданням для будь-якого бізнесу. Від візитних карток до фірмових бланків, листівок, брошур та каталогів кількість різних матеріалів, використовуваних компаніями для просування та продажу своїх продуктів і послуг, може бути величезним.

Один продукт, який використовують багато компаній - це папка для презентацій. Добре спроектована папка для презентацій говорить про вашу компанію, її стиль, рівень професіоналізму і може задавати тон зустрічі або запуску нового продукту. Погано спроектована папка з темними або брудними зображеннями на тонкому папері не відображає рівень обслуговування, на який ви і ваша компанія здатні.

Добре розроблена презентаційна папка знайомить вашу компанію з потенційним клієнтом і є ключовим інструментом, який ви можете використовувати, щоб залишити незабутнє враження у цього клієнта. Папки для презентацій - відмінний засіб для ваших брошур і каталогів продукції, і якщо «зовнішня упаковка» не викликає великої довіри або інтересу, чому ваші клієнти захочуть її відкрити?

Давайте розглянемо чотири ключові моменти, які слід мати на увазі, коли ви розробляєте папку для презентації або папку для документів з кишенями.

1. Спочатку виберіть мету і загальний стиль. Як тільки ви дізнаєтеся, з ким ви збираєтеся працювати (нові клієнти, перспективні, існуючі клієнти і т. Д.), зосередьтеся на зовнішньому вигляді папки. Залежно від вашої компанії і кінцевого використання папки вам може знадобитися зовнішній вигляд, який є яскравим, професійним або дуже мінімалістичним, з декількома кольорами або деталями.

2. Використовуйте шрифти, кольори і інформацію з розумом. Більше двох або трьох стилів шрифту можуть відволікати від того, що ви намагаєтеся донести.

Те ж саме стосується кольору - часто кілька ключових кольорів (або навіть чорно-білих) створюють потужний візуальний дизайн для вашої папки для презентації. Надавайте інформацію простою і зрозумілою, приділяючи найпильнішу увагу ключовим моментам: нові продукти, послуги, продаж, відкриття магазину і т. д. Не захаращуйте папку великими обсягами інформації, використовуйте те, що знаходиться всередині папки, щоб інформувати клієнтів.

3. Папір є важливим елементом дизайну папки для презентації. Глянцеві, матові або без покриття папки дають одержувачу почуття стилю, і зовнішній вигляд вашого логотипу або повідомлення може бути багаторазово покращено за рахунок правильного вибору паперу. І навпаки, «неправильний» папір може робити зображення тьмяним. Поговоріть з нашими дизайнерами, попросіть зразки і подивіться, що найкраще підходить для вашого бренду.

4. Корегуйте все! Добре розроблена папка для презентації, на правильному папері, з правильним сполученням і привабливими фотографіями, не впорається зі своєю роботою, якщо в ній є помилка. Невелика орфографічна помилка, хоча і маленька, може мати великий негативний ефект, може підірвати довіру до вас і вашої компанії. Уважно перечитайте текст перед подачею папки на друк.

Зрештою, клієнт повинен думати про вашу папку для презентації як про рекламний щит для вас і вашої компанії. Не думайте, що дизайн папки для презентації не важливий - шукайте способи зробити свою презентаційну папку відмінною від інших і доставити ваше повідомлення, і ви будете набагато ближче до повторного продажу або клієнту.