Друк рекламних листівок

Друк рекламних листівок сьогодні є дуже популярною послугою. Адже жоден рекламний носій не зрівняється з листівками по ефективності і в той же час доступності. При мінімальних витратах на виробництво цей засіб просування може принести дуже серйозну користь. Так листівки стануть в нагоді щоб розповісти про новий магазин або торгову точку, про акції, розпродажі. У них потенційний клієнт легко знайде дані фірми, її координати. Правда, варто розуміти, що не будь-листівка дасть гідний результат. Для неї, як і для інших поліграфічних виробів, дуже важливі дизайн і висока якість виготовлення.

Чому друк рекламних листівок необхідний бізнесу

Почнемо з того, що таке листівка. Це поліграфічний продукт невеликого формату, що несе певну інформацію і використовується для просування. Тут потенційний покупець мотивується на витрату грошей за допомогою короткого тексту і креативного дизайнерського рішення.

З точки зору маркетингу, друк рекламних листівок є необхідною складовою просування на ринку товарів і послуг, що доводять практика і численні дослідження. Перевагою листівок є те, що їх друк доступний, не потребує додаткових вкладень в підготовчі та післядрукарські роботи. Тоді як зовні вони залишаються привабливими.

Не секрет, що листівки підходять для результативної рекламної кампанії практично будь-яких фірм, торгових точок, а саме:

  • закладів громадського харчування: кафе, ресторанів, їдалень, фастфуд-індустрії;
  • магазинів будь-яких напрямів: від зоолавок до продуктових супермаркетів;
  • салонів краси, перукарень, манікюрних салонів, барбершопів;
  • весільних бутиків, магазинів одягу, взуття;
  • агентств нерухомості і туристичних фірм;
  • освітніх установ, в тому числі дитячих садків, приватних шкіл;
  • ательє з пошиття та ремонту одягу;
  • ювелірних салонів.

Друк рекламних листівок: переваги та недоліки

У будь-якого рекламного інструменту є як плюси, так і мінуси. Давайте в першу чергу обговоримо гідності листівок. До них відносяться:

  • Прийнятна ціна. Якщо порівняти з іншими існуючими різновидами реклами, за друк рекламних листівок підприємці платять зовсім небагато. Правда, якщо ви відчуваєте, що ціна, запитувана рекламним агентством, неймовірно низька, обов'язково попередньо уточніть якість підсумкової продукції.
  • Доступність. Насправді, друк рекламних листівок можна здійснити і в домашніх умовах, на звичайному принтері. Але розумніше вдатися до допомоги майстрів своєї справи. Адже вони зможуть створити привабливе оформлення, надрукувати продукцію і правильно провести друкарську обробку.
  • Охоплення великої аудиторії. Розповсюдження листівок зручно тим, що його можна здійснювати майже всюди: біля входу на станції метро, ​​в торгових центрах і комплексах, розкладати по поштових скриньках і залишати під двірниками припаркованих автомобілів.
  • Невеликий розмір і компактність. Деякі види рекламних матеріалів дозволяють після ознайомлення взяти їх з собою. Правда варто враховувати, що людина покладе листівку в кишеню або сумку лише в разі, коли пропозиція здасться їй цікавою. Якщо цього не відбудеться, листівка буде просто викинута.
  • Швидке виготовлення. Припустимо, вам знадобилося терміново провести рекламну акцію. Тоді ви можете замовити друк рекламних листівок, після чого грамотно організувати роботу проумотерів. Більше від вас нічого не потрібно, зате в результаті за день ваше повідомлення побачить все місто.

Однак листівки не можна назвати ідеальним варіантом просування, і у них є свої недоліки:

  • Об'ємна підготовча робота. Якщо ви відмовитеся від неї, а саме - не подбаєте про дизайн, стиль, технологічні особливості друку - вам не отримати якісний, що притягає увагу продукт. А як раз ці характеристики є найважливішими у пресі рекламних листівок і їх подальше поширення.
  • Неефективність листівок без додаткових елементів просування. Як показує практика, якщо ви не хочете, щоб ваші листівки викидали не дивлячись, роздачу потрібно проводити під музику, одягнувши промоутерів в форму з логотипом компанії. Тобто цей вид реклами обов'язково потрібно підтримувати, привертаючи увагу людей.
  • Низька інформативність. Оскільки нам потрібно швидко заволодіти увагою потенційного клієнта, доводиться жертвувати розміром і наповненістю повідомлення в даному носії реклами. Іншими словами, на листівці ви втрачаєте можливості описати вашу пропозицію в деталях.
  • Залежність від роботи персоналу. Посудіть самі, не завжди промоутери доброзичливі і життєрадісні, їх поганий настрій точно не зможе залучити ваших клієнтів. Намагайтеся відстежувати якість роботи найнятих вами людей.

Отже, підіб'ємо підсумок сказаному. Хоча у просування за допомогою листівок, безумовно, є свої мінуси, при грамотному підході з нього можна з спричиняти максимум користі.