Друк рекламної продукції

Рекламна друкована продукція: буклети, флаєри та брошури

Рекламна друкована продукція відноситься до друкованих матеріалів, призначених для просування компанії, її продуктів і послуг. Рекламна продукція може бути створена як окрема частина маркетингової компанії або як доповнення до зборів, презентації або іншого заходу.

Більшість компаній використовують друковану рекламну продукцію для залучення потенційних клієнтів. Також вона використовується багатьма некомерційними організаціями для підвищення обізнаності широкої громадськості.

В даній статті представлено огляд трьох популярних категорій рекламної друкованої продукції - буклетів, флаєрів і брошур. Ці три категорії взаємопов'язані, але, як ви побачите, між ними є деякі важливі відмінності.

Флаєри та листівки

Флаєр є одним з найпростіших і економічних рекламних матеріалів. Зазвичай він випускається у вигляді єдиного, розгорнутого друкованого аркуша, який звертає увагу на конкретний продукт, послугу або подію. Листівка зазвичай містить дуже просте повідомлення, яке можна швидко передати. Таким чином, флаєр зазвичай ефективно використовує графіку з мінімальним текстом.
Вони друкуються на звичайному папері невеликого розміру для підтримки їх низької вартості, хоча флаєри можна створювати в будь-яких розмірах і форматах. Крім того, друк найчастіше знаходиться на одному боці аркуша паперу, хоча можна використовувати і двосторонній цифровий друк.

Флаєри зазвичай поширюються від руки, наприклад, на виставці або в іншому популярному місці. Вони також поширюються за принципом «від дверей до дверей», наприклад, в рамках кампанії зі збору агітаційних матеріалів. Листівка також може бути надіслана поштою, або вкладена в конверт.

Як правило, флаєр має відносно короткий термін служби, наприклад, для оголошення нового продукту, послуги або проведення разового заходу, такого як урочисте відкриття або спеціальне просування. Оскільки термін придатності листівки обмежений, використовуваний папір часто має невелику вагу. Флаєри можуть друкуватися з використанням будь-якого кольору чорнила або паперу, однак, для високої ефективності, рекомендується використовувати повнокольоровий цифровий друк. Так забезпечується більш професійний зовнішній вигляд і допомагає флаєру залучати та утримувати увагу.

Буклети

Буклет являє собою невеликий аркуш паперу в кілька складань. Він має дуже просту конструкцію і розмір, який легко втримати.

Незважаючи на те, що вони невеликі, в буклетах зазвичай міститься значна частина тексту. Це пов'язано з тим, що більшість буклетів створюються як інформативні і переконливі за своїм характером. Вони надають довідкову інформацію і місію компанії, введення і роз'яснення продуктів і послуг або оголошення майбутньої події.

Буклети зазвичай мають дуже прості елементи дизайну, в тому числі папір від легкої до середньої ваги. Таким чином, буклети є відносно економічними для виробництва. Крім того, компактний розмір буклету дозволяє легко поширювати її вручну або поштою. Буклети також добре підходять для показу в стійці з літературою, наприклад, у виставковому залі, лобі або зоні очікування.

Буклети - це свого роду міст між флаєрами і брошурами. Вони мають прості функції, такі як флаєр, але використовують кілька сторінок, як брошура.

Брошури

Брошура - флагман рекламної продукції. На відміну від більш простих листівок і буклетів, брошури створюються з елементами дизайну, які проектують зображення високої якості і професіоналізму. Брошура повинна бути вищої якості, оскільки її робота полягає в сприянні розвитку компанії або організації шляхом демонстрації її продуктів, послуг та інших пропозицій. Брошури розроблені, щоб справити позитивне і тривале враження на клієнта.

Брошура містить кілька панелей або сторінок інформації. Ці панелі або сторінки можуть бути створені за допомогою безлічі складок або з декількох листів, пов'язаних разом в формі буклету. Будь складеною або прошитою, брошури створюються різних стандартних і нестандартних розмірів.

Крім того, брошура, як правило, друкується на більш щільному папері. Це робиться не тільки для поліпшення сприйняття якості, але також і тому, що брошура повинна бути більш довговічною, оскільки вона буде зберігатися протягом деякого часу і згадуватися. Крім того, кожна якісна брошура надрукована в повному кольорі має матове або глянсове ламінування.

Крім того, багато брошур використовують спеціальні творчі функції для подальшого підвищення якості зображення і довіри. Наприклад, обкладинка брошури і сторінки можуть бути вирізані до унікальної форми або містити рельєфні, покриті фольгою або покриті плямами області для виділення.

Що стосується фактичного змісту, брошури дуже добре написані і містять інформативний і переконливий текст. Вони зазвичай включають в себе детальне резюме функцій і переваг і зосереджені на потребах читача. Крім того, зображення, що використовуються, представляють компанію і її пропозиції в кращому світлі. Брошюри - одна з найважливіших частин рекламної друкованої продукції, яку може замовити компанія. Однак брошури, як правило, поширюються не так вільно, як листівки або буклети. Зазвичай брошури поширюються продавцями тільки після того, як був виявлений якийсь початковий інтерес від потенційного клієнта. Це пов'язано з тим, що більше грошей, як правило, інвестується в брошуру, ніж в листівку або буклет.

VPM Поліграф спеціалізується на цифровому повнокольоровому друці рекламної продукції. Якщо вам потрібна проста листівка, буклет або брошура, зателефонуйте нам. Ми допоможемо зробити вашу рекламу ефективною.