Буклети відмінно підходять для обговорення та відображення того, що ваш бізнес або організація може запропонувати. Важливо створити буклет належним чином, що робить його динамічним інструментом маркетингу для будь-якого бізнесу.
Ми розмістили деякі корисні поради нижче, від вибору правильного розміру до відповідного змісту, щоб зробити ваш буклет успішним.
Дизайн буклету може залучити потенційних клієнтів і вважається дуже важливим. Погано розроблений буклет може відлякати читачів, і ваш бізнес буде виглядати непрофесійно. Найкраще зберегти дизайн ясним і простим.
В першу чергу слід переконатися, що зображення і зміст легко читати і, найголовніше - легко зрозуміти. У тому числі кольорові графіки або статистичні дані можуть бути корисні, але переконайтеся, що споживач може легко зрозуміти повідомлення, яке ви хочете передати. Заплутаний споживач може привести до втраченого продажу. Якщо у вас виникли проблеми з розробкою дизайну, наші дизайнери будуть раді допомогти.
Вибір зображення і дизайну для обкладинки має велике значення. Мета створення гарної обкладинки полягає в тому, щоб привернути увагу читачів і зацікавити їх, так клієнт продовжить читати буклет. Без хорошої обкладинки буклет може бути пропущений і ваша інформація пройде повз потенційного клієнта. Обкладинка буклету повинна створити емоційний зв'язок, від цікавості до хвилювання. Будьте творчими, це підштовхне людей на подальше читання.
Друк брошури з VPM Поліграф допоможе привернути увагу читачів, тепер прийшов час для створення контенту. Наступний крок - донести детальну інформацію. Вам варто вибрати вміст, що описує ваш бізнес, збільшує продажі, або підвищує повторні покупки. Після того, як ви визначили мету буклету, ви будете краще розуміти, як організувати зміст і ранжувати його за важливістю. Важливо пам'ятати, що вам потрібно розміщувати тільки необхідну інформацію, чітко і коротко. Чим доступніше і цікавіше інформація буклету, тим більше шансів, що його дочитають до кінця.
Найбільш популярним макетом буклету вважається складання в три рази. Такі буклети найчастіше включені в маркетингові кампанії, так як вони прекрасно підходять для демонстрації бізнесу, просування бренду, або ефективно виділяють продукти і послуги. Залежно від використання, існують і інші варіанти складання і розмірів. Ви можете вибрати буклет в одне або два складання, Z-складка, рулонна, або більшу кількість разів.
Розмір буклету повинен бути досить великим, щоб розкрити тему повідомлення, але в той же час досить коротким, щоб буклет був цікавим. Чим більше продуктів і послуг ви пропонуєте, тим більший розмір буклету вам потрібен для розміщення інформації. Майте на увазі, якщо ваш бізнес пропонує тисячі продуктів або послуг, це не означає, що вам потрібно, спробувати розмістити їх всі. Ви завжди можете відправити читачів на свій веб-сайт для отримання більш докладної інформації або для обміну інформацією по темам, які не охоплені в буклеті.
Буклети зазвичай зберігаються довше, ніж інші маркетингові матеріали, так що папір, на якому надрукований буклет має величезне значення. Вибір товщини паперу і тип покриття відіграє важливу роль. Вибір глянцевого або матового паперу може надати буклету більш привабливий вигляд, а використовуючи щільний папір ви може надати більш професійний вид.
Ми пропонуємо різні типи товщини паперу від 115 до 300 гр / м2 і кілька видів покриття, таких як глянсова і матова ламінація, тиснення фольгою і без покриття.
Є багато варіантів і змінних, які можуть вплинути на якість буклету. Але коли дизайн розроблений належним чином, буклет дійсно може принести вам вигоду.