У цій статті ми розглянемо основні варіанти друку: чорно-білий друк і кольоровий друк. При виборі варіанту варто враховувати аудиторію, для якої створюється друкована продукція і бюджет.
Хоча в назві присутні два кольори, чорно-білий друк відноситься до друку чорним чорнилом на білому папері. Ще один термін для цього - монохромний друк.
Плями кольору часто використовуються, для виділення елементів дизайну. Істинний колір плями вступає в гру тільки на традиційній друкованій машині, після чорно-білого друку. Термін, який ви почуєте - це Pantone © або PMS (система відповідності Pantone). Саме ці відтінки часто використовують при точковому кольоровому друку.
Повнокольоровий друк або чотириколірний друк виробляє повний діапазон кольорів, використовуючи шари чотирьох чорнил - блакитний (C), пурпурний (M), жовтий (Y) і чорний (K). Можна імітувати всі кольори, використовуючи тільки ці чотири, навіть кольори PMS.
Що слід враховувати при виборі кольорової палітри:
При виборі колірної схеми для друку, варто враховувати для чого призначена друкована продукція. Якщо це рекламна література - то повнокольоровий друк буде оптимальним. Для інформаційних видань - чорно-білий друк буде найефективнішим. Інформація набагато краще сприймається, коли вона надрукована чорним кольором на білому тлі. Для книг та інформаційних брошур варто підібрати такий варіант, як кольорова обкладинка і чорно-білий друк основного блоку.
Якщо ваш логотип передбачає використання повнокольорового друку, а друкована продукція містить велику кількість зображень - то вибір очевидний. Але варто пам'ятати про те, що повнокольоровий друк дорожче чорно-білого. Для економії коштів, в даному випадку варто створити дизайн таким чином, щоб графічні елементи друкувалися на окремих аркушах в кольорі, а текст - чорно-білим друком.
Бюджет є ключовим фактором вибору колірної схеми.
Чорно-білий друк, безумовно, найдешевший варіант.
Точковий кольоровий друк - це спосіб знизити вартість і зробити продукт більш привабливим.
Процес повнокольорового друку дорожче, ніж попередні методи, але часто є найбільш привабливим і ефективним способом передачі вашого повідомлення аудиторії. Великі тиражі значно скоротять витрати за одиницю.
Подумайте про вибір поєднання кольору і чорно-білого друку, якщо ваша продукція має більше одного боку або кілька сторінок. Наприклад, повнокольорова обкладинка на буклеті з чорним друком всередині може бути економічно вигідним і привабливим вибором для вашої аудиторії.
На завершення слід сказати, що кольоровий і чорно-білий друк мають різні способи застосування, вартість і швидкість друку. Яку колірну схему ви б не вибрали, VPM-Поліграф виконає ваше замовлення в короткі терміни з мінімальними витратами.