6 цікавих фактів про плакати

6 цікавих фактів про плакати

Плакати мають безліч застосувань, і вони набагато більше ніж просто декорації для спальні підлітка.

Неможливо уявити собі життя без плакатів. Насправді це не щось, що за межами світу реклами і графічного дизайну. Вони основний інструмент. Майже кожна серйозна рекламна кампанія буде виділяти принаймні невелику частину бюджету для друку плакатів. Події та політичні кампанії, схоже, не можуть обійтися без них, навіть якщо у вас не бракує альтернатив.

Якщо ви користувалися будь-якою формою візуальних засобів масової інформації, створеною за останні 100 років, дисципліна дизайну плаката безсумнівно сформувала б її творіння. Все візуальне, що нам подобається, від кінематографії до веб-сайтів до обкладинки альбомів, було сформовано роботою людей, які намагаються з'ясувати найбільш привабливі способи організації тексту і зображень в межах паперового прямокутника.

Ось кілька дивовижних фактів про плакати.

6. Масові плакати існували протягом останніх 220 років.

Незважаючи на те, що були намальовані вручну плакати і банкноти приблизно з тих пір, поки існував папір, вони, як правило, були одиничними, враховуючи відносні витрати папір. Всі копії також повинні були бути зроблені вручну або за великі гроші з типом друку, доступним в той час. Плакат масового виробництва став можливим завдяки винаходу літографії 1796 року. Кольорові плакати з'явилися незабаром після цього з розвитком хромолітографії в 1837 році.

Ці процеси дозволили легко зробити кілька копій певного дизайну. Розробка парових машин з виробництва паперу машин за той же період проклав шлях до паперу і плакатів - стати частиною повсякденного життя кожної людини.

5. Плакати відповідають за сучасний графічний дизайн і типографіку

Плакати - це інструмент, який може працювати тільки в тому випадку, якщо їх можна побачити з відстані. Багато які з популярних стилізованих шрифтів і шрифтів 18-го і початку 19-го століть зазвичай погано підходили для цієї мети, навіть якщо вони були гарні для книг та інших документів.

Необхідність відображення тексту і зображень на відстані привела до розробки сучасних принципів друкарні і графічного дизайну. Багато з виявлених принципів настільки міцні, що класичні плакати з 1880-х і 1890-х років все ще здаються дуже свіжими в порівнянні з багатьма сучасними проектами.

4. Вони були найбільш поширеним рекламним носієм до радіо і телебачення

Розквіт плакатів стався в сучасну епоху тільки після введення електрики, але до того, як радіо і телебачення зробили справжню масову рекламу можливою. Плакати не вимагали електрики і до сих пір не потребують передачі повідомлення, що, очевидно, було тоді величезною перевагою. Тим не менш, вони все ж повинні були бути поміщені в поле зору передбачуваної аудиторії.

Введення великих рекламних щитів, які використовували ті ж принципи, що і плакати, але з перевагою набагато більш широкого охоплення завдяки їх великому розміру, було першою ерозією панування плаката. Але плакатам тільки почали серйозно загрожувати як рекламному носію з введенням радіо.

Електрифікація і широке поширення радіо зайняли деякий час, тому плакати все ще мали свою нішу в місцях з високим пішохідним рухом, в театрах і місцях проведення заходів. Журнали також споживали рекламні бюджети, що ще більше зменшувало поширеність рекламних плакатів.

У 1950-х роках телебачення, здавалося, означало кінець плакатів як серйозного інструменту реклами, оскільки у нього була більшість візуальних аспектів плакатів з перевагою набагато більшої досяжності. І якийсь час ...

3. Плакати вважалися «мертвими».

Як важко уявити, що не так давно плакати вже не сприймалися всерйоз, як рекламне чи мистецьке середовище. До 1950-х років виробництво плакатів досягло рекордних мінімумів, а маркетологи з меншою ймовірністю інвестували в плакати в порівнянні з телебаченням, радіо, і журнальними оголошеннями.

Але контркультурний рух, з його набагато більш глибоким баченням, повернув плакати не тільки як недорогий засіб для протесту, а й для мистецтва і реклами. До середини 1960-х років плакати знову стали популярними не тільки для реклами, але і для мистецтва. Багато з довговічних плакатів сьогодні можуть бути безпосередньо пов'язані з відродженням популярності плакатів протягом цього періоду.

Хоча більшість серійних плакатів цього періоду друкувалася через офсетні машини або вручну, як завжди. У деяких друкованих виданнях також використовувалися нові методи і матеріали. Перший приклад плаката, починаючи з 1967 року, є одним з найбільш ранніх, коли використовувалися чорні флуоресцентні чорнила.

2. Багато поширених раніше плакатів більше не мають існуючих копій.

Коли плакати були вперше випущені, вони ніколи не призначалися для тривалого зберігання, не кажучи вже про десятиріччя або століття. Плакат, що залишився під впливом зовнішнього середовища, швидше за все, проіснує лише кілька місяців. Спосіб виготовлення плакатів не ідеальний для збереження, і в результаті багато копії деяких конструкцій все ще доступні в погіршеному стані. Найгірше те, що у нас більше немає існуючих копій багатьох класичних дизайнів.

Для колекціонерів це часто означає, що плакати, призначені для того, щоб бути швидкоплинними, наприклад, рекламні плакати і плакати з заходів, можуть в кінцевому підсумку мати більш високу цінність, ніж плакат, спеціально створений для твору мистецтва.

1. Навіть пошкоджені плакати можна відновити.

Незалежно від того, наскільки ви обережні, плакати недовговічні, якщо вони постійно переносяться або переміщуються. Плакати, зроблені з паперового матеріалу, зокрема, матимуть тенденцію до розвитку згинів і структурної деградації набагато швидше в цих точках.

Одним з рішень для запобігання подальшого погіршення, використовуваного з 1800-х років, є склеювання задньої частини на шматок світлої тканини, такий як бавовна. Це додасть плакату набагато більшу структурну цілісність і допоможе йому витримувати постійну прокатку або складання. Цей процес є стандартним при сучасному збереженні плакатів.

Але сучасний друк плакатів зробив крок далі і винайшов нові способи збільшення терміну служби плакатів. Якщо вам потрібен плакат, який буде довго служити, робіть ламінацію. Також цей метод дозволить зберегти від руйнування старі плакати, створивши додатковий захист.

Завдяки послугам цифрової друкарні VPM-Поліграф все, що вам дійсно потрібно для створення якісних плакатів в широкому асортименті матеріалів і обробки сьогодні, - це підключення до Інтернету. Протягом найкоротшого часу після вашого замовлення можна перетворити свої плакати в реальність. У VPM-Поліграф є справжні фахівці з друку плакатів, які допоможуть створити дизайн плакатів, для гарантії кращого результату.