5 порад щодо створення професійних маркетингових матеріалів

Якщо ви розробляєте свою першу візитну картку або створюєте брендбук, важливо переконатись, що ваші маркетингові матеріали виглядають професійно. Наша команда дизайнерів склала ці підказки, щоб протидіяти деяким звичним технологіям.

Професійні контактні дані

Ви можете взяти участь у найманні дизайнера з графіки (або розробити дизайн в Інтернеті безкоштовно), але якщо ваша контактна інформація не є професійною, як ваші клієнти збираються до вас серйозно ставити?

Якщо у вас є веб-сайт, варто заплатити за власний домен замість безкоштовної версії.

Це не тільки допоможе вашому бізнесу мати довіру в очах вашого клієнта, але і в невловимих пошукових системах. Отже, ви не можете дозволити собі скупитися на цьому!

Пам'ятайте також, що коли ви володієте доменом вашого веб-сайту, ви можете легко встановити свою власну адресу електронної пошти домену.

Це дуже важливо, оскільки показує вашим потенційним клієнтам, що ви поважаєте ваш бізнес.

Додавайте контактні номери менеджерів та фізичну адресу компанії на візитки, календарі, блокноти, бланки та іншу поліграфічну продукцію. Використовуйте корпоративні контакти замість особистих.

Ретельно обирайте фотографії

Деякі люди люблять розміщувати особисті фотографії на своїх маркетингових матеріалах. Залежно від вашого бренда це може бути цілком в порядку. Якщо ви хочете бути обличчям вашої компанії, це чудова ідея додати особистість до ваших маркетингових матеріалів з фотографією або двома.

Однак ...

Інвестуйте у сервіс професійного фотографа, і зробіть кілька приємних кадрів з обличчям. Не використовуйте свою улюблену фотографію з Facebook. Замовте послуги нашого дизайнера, щоб уміло скомпонувати елементи на друкованих матеріалах і щоб ваші поліграфічні матеріали не виглядали сирими.

Оберіть свої кольори

Ви вже вибрали свої брендові кольори, але при розробці друкованих матеріалів часто виникає спокуса розширюватися. Не треба!

Слідкуйте за своїм брендом і, якщо потрібно, використовуйте один або два додаткових кольори, щоб доповнити існуючу палітру.

Забагато кольорів може відвернути погляд від основного повідомлення, яке ви хочете передати. Професійні дизайнерські зображення залишаються в певній палітрі з причини: вона виглядає більш професійною, гладкою та вражаючою.

Обирайте якісні матеріали

Ваш маркетинговий бюджет може бути невеликим, але це не означає, що ви не можете замовити якісну поліграфію. Обережно виберіть варіанти, і пам'ятайте, що дотик так само важливий, як вигляд, коли мова йде про ваші професійні маркетингові матеріали.

Наприклад, замість того, щоб вибирати найтонший папір, оскільки він найдешевший, подумайте про те, як ваші клієнти сприймуть це. Якщо ви роздаєте флаєри для просування по місту на вулиці, вони не мають бути найвищої якості. Але якщо ви надсилаєте брендбук клієнтам, вони будуть звертати увагу на якість паперу.

Інвестиції у ваші друковані маркетингові матеріали окупаються, оскільки люди нададуть більше уваги вашому бізнесу з високоякісним оформленням ваших друкованих матеріалів.

Будьте послідовними

Спільна проблема, яку бачить наша команда дизайнерів, полягає в послідовності. Незалежно від того, чи це використання URL-адреси в Facebook на деяких комунікаціях, а потім веб-сайт, або непослідовність користування кольорами, ці яскраві альтернативи скажуть вашим клієнтам, що ви не розглядали свій бізнес.

У вас є чіткий план для ваших друкованих маркетингових матеріалів, і будьте в курсі кожного з них. Використовуйте ту саму контактну інформацію, тип паперу, обробку ламінуванням та графіку, і ви відчуєте, що на ваших матеріалах є набагато більша згуртованість, що збільшить враження, яке ви робите.

Звертайтеся до професіоналів з друку за порадами, наймайте хороших дизайнерів, і тоді ваші друковані маркетингові матеріали будуть найкращими.