Після того, як вони були розроблені і надруковані, ви, ймовірно, не дуже багато думали про ті маленькі прямокутні картки, які ви роздаєте своїм клієнтам. Хоча ваша візитна картка може багато розповісти про вас. Сьогодні ми хотіли більш уважно ознайомитися з нашими рекламними друзями, їх історією і тим, що робить їх таким важливим і популярним бізнес-інструментом.
Візитка була надрукована набагато раніше, ніж ви думаєте. Візитні картки були в тій чи іншій формі з 1400-х років. Вони виникли в Китаї, де вони були відомі як Meishi або «візитні картки» і використовувалися в якості візитки, щоб оголосити зустріч з іншою людиною. Тільки насправді, використовуючись вищими класами, вони були прикрашені красивою каліграфією на папері ручної роботи і часто роздавали на вході до установ, щоб дозволити власнику вирішити, чи варто зустрічатися з пред'явником. Приблизно в цей же час вони також поширилися в Німеччину, але у вигляді деревних рубок з ім'ям носіїв, надрукованими або вирізаними на них.
Візитка не була популярна в Європі до 1600-х років, до тих пір, коли вона була представлена королем Людовіком XIV і називалася «торговою картою». Існувала карта у якої з одного боку, була дорога яка направляла одержувача додому, а з іншого - інформація. Ці торгові карти використовувалися не тільки для бізнесу, але і часто використовувалися в якості засобу для інформування, вираження співчуття і повідомлення про приїзд або від’їзд. Цікаво, що жіночі картки завжди були коротше і ширше (2,75-3 дюйма в ширину на 2-2,75 дюйма у висоту), ніж чоловічі, які становили близько 3-3,4 дюйма в довжину на 1,2-1,5 дюйма в ширину.
До 1700-х років торгові карти розглядалися як знак джентльмена. Покращення були зроблені при друку, і їх дизайн став набагато більш стильним і яскравим. Джентльменові дозволили носити свої візитки в кишені, але жінка повинна була використовувати картковий футляр для збереження чистоти. Коли ви подзвонили в чийсь будинок, очікувалося, що ви залишите свою візитну картку у слуг. Вони доставляли його господаря або господині, які вирішували б, чи дозволено вам увійти всередину.
На цьому етапі був розроблений процес літографічного друку, з'явилися нові і прекрасні способи друку і відображення візитної карти. Візитки для бізнесу містять багато інформації, а особисті карти можуть містити тільки імена і адреси. Літографічний друк привів до різних варіантів візиток, надрукованих на різних матеріалах, і візитка стала способом виділитися. За цей час обмін візитними картками був досить неофіційними. Деякі країни, проте, були (і до сих пір) допитливі щодо етикету візитних карток. Наприклад, в Японії грубо згортати і писати на візитці іншої людини. Видаючи свою картку в Японії, ви повинні вклонитися і познайомити одержувача з вашим ім'ям, фірмою і назвою.
У Кореї вважається, що грубо вивчати візитку надто довго після її отримання, та замість цього її слід швидко прибрати. Ви також повинні представити свою власну візитку, перш ніж просити її у кого-небудь іншого. В Індії ви повинні представити свою візитну картку правою рукою, в той час як в Колумбії ви повинні тримати карту тільки в одному кутку, прикладаючи великий і вказівний палець, щоб ви не закривали важливу інформацію.
І ось ми дійшли до нашого часу, коли візитка стала відмінним інструментом маркетингу і брендингу. Щоб дізнатися більше про друк візитних карток або замовити друк візиток, зв'яжіться з нами сьогодні.