Дисконтні пластикові картки

Дисконтні пластикові карти = Довгостроковий прибуток

Хоча загальною метою бізнесу є отримання грошового прибутку, існує безліч інших способів збільшити цінність вашої компанії, які принесуть користь вам і вашим клієнтам, а саме, пластикові картки лояльності.

Може виникнути спокуса зосередиться на цифрах банківського рахунку і забезпечити поступове збільшення лінійних діаграм, однак ця стратегія може допомогти вам виграти в короткостроковій перспективі, але потенційно не може вплинути на довгострокову життєздатність вашого бізнесу.

Якщо ви хочете в основному пожинати плоди зусиль від розвитку бізнесу, то бонуси для ваших постійних клієнтів - прекрасний спосіб. Орієнтуючись на свою стратегію управління взаємовідносинами з клієнтами, ви побачите зростання задоволеності покупців і рівня доходів. Цілеспрямована і добре спланована дисконтна пластикова карта може перетворити ваших клієнтів в захисників бренду, які не тільки повернуться до вас, але і порекомендують іншим людям вашу компанію. Таке схвалення набагато більш потужне, ніж будь-яка кампанія, яку ви б запустили для завоювання нових клієнтів. Саме з дисконтними картами ви могли б значно знизити ваші витрати на маркетинг і придбання.

Завдяки створенні філософії бізнесу, відповідно до якої клієнти вважаються пріоритетом, ви можете змусити своїх клієнтів відчувати себе VIP-персонами, коли вони роблять покупки разом з вами.

Створення дисконтної карти

Створення працюючої схеми лояльності - важка праця. Недостатньо просто надрукувати пластикову карту, потрібно створити вигідну пропозицію для ваших клієнтів.

Порада 1:

Як і у всіх маркетингових кампаніях, важливо визначити цільову аудиторію. Цілеспрямована кампанія неминуче буде успішною, але також важливо не упустити будь-які сегменти вашого цільового ринку. Наприклад, було б нерозумно пропонувати схему лояльності виключно для тих, хто старше певного віку, або тих, хто робить покупки тільки в Інтернеті. Це може привести до того, що ті, хто не відповідають критеріям схеми, відчують, що вони не вважаються важливими для вашого бізнесу.

Порада 2:

Люди користуються дисконтними пластиковими картами, тому що це дає їм відчуття переваги. Тому дуже важливо, щоб ваша схема пропонувала цінну пропозицію, яку ваші клієнти оцінять і будуть почувати себе гідним.

Також важливо правильно вибрати час і подумати про те, чи будете ви пропонувати миттєві винагороди або накопичення бонусів клієнтам, оскільки це може вплинути на вибір ваших покупців. Наприклад, ви можете виявити, що накопичені бонуси менш привабливі для деяких клієнтів, так як вони не будуть відразу бачити переваг від їх дисконтних пластикових карт.

Порада 3:

Також варто упевнитися, що винагорода, яку ви надаєте в обмін на конкретну дію, підвищить цінність вашого бізнесу. Наприклад, якщо ви хочете збільшити частку на ринку, один із способів зробити це - спонукати існуючих клієнтів стати постійними. Теорія полягає в тому, що клієнти, які вже купували або замовляли у вас, з більшою ймовірністю будуть витрачати більше грошей в майбутньому, якщо вони будуть задоволені своєї першою покупкою. Крім того, ваша користь повинна сприйматися як більша за те, що ви хочете від клієнта. Навряд чи у клієнта виникне спокуса витратити більше 500 гривень, накопичених на дисконтній картці, щоб отримати безкоштовну чашку кави. Подумайте уважно про свою пропозицію про винагороду і про те, чи буде це «жорсткою» або «м'якою» перевагою.

Порада 4:

Важливо забезпечити довговічність вашої карти лояльності і гарантувати, що вона не втратить цінність. Програма вимагає організації і управління всюди. Намагайтеся зберігати бази даних з інформацією про клієнтів і використовувати її для спілкування та участі в програмі лояльності. Для того, щоб покупець фізично відчував переваги, варто інвестувати у виготовлення дисконтних пластикових карт. Очевидна перевага полягає не тільки в тому, що пластикова карта дає гарне враження про ваш бізнес, але також має більш тривалий термін служби. У вас також є можливість надрукувати іменні членські або клубні пластикові карти, що ще більше дасть можливість відчути вашу увагу клієнтам.

Є також багато інших причин впровадити дисконтні пластикові карти, але основна задумка - це надання переваги вашим клієнтам і отримання довгострокового прибутку. Якщо ви плануєте друк і виготовлення пластикових дисконтних карт і карт лояльності в Рівному, ви можете замовити їх на VPM Поліграф. Ми пропонуємо повний цикл виготовлення пластикових карт від розробки дизайну до друку і післядрукарських послуг.